Alla inlägg den 8 maj 2014

Av mamma-tilda - 8 maj 2014 12:12

verkligen avskyr att vara genomförkyld.tjock i halsen o snorig till tusen!

varit hemma nu i 3 dagar. fick iaf hem min dator igen som varit utlånad:) jag surfar lite fm tid o sen vaknar gossen o kör på em/ kvällar! så är det o ha xa barn som börjar bli stora! han vill ju inte precis spela spel el mysa med mig så ofta längre!jag  får muta mig till kramar;)


det psykiska är rätt ok.

var förra helgen hos dottern! blir alldeles för sällan.o nu är det hästtävlingar var o varannan helg. kul m lite jobbigt!

nu på lö blir det iväg igen,upp i ottan o så iväg heldag!så hopps verkligen denna skitförkylning ger med sig!

fick iaf bakat igår m sen däckade jag! bullar för första gåången på länge!mitt lilla <3 barn fyller ju 2 år på fredag! tänk vad stor han börjar bli! min gullunge!o inte orkade jag ha han idag. saknar den lille;) o syster yster såklart.

m har ju följt den lille sen han föddes blir lite spec.m nästa helg iaf !! då ska jag få ha dem lite grann! hoppas vädret är skapligt oxå!


nu ska jag väcka på den stora o sen röja undan disk. försöka orka hämta o plocka in den torra tvätten.


funderar över politik o föreningslivet.

orkar jag jobba imorogn?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards