Alla inlägg den 19 maj 2014

Av mamma-tilda - 19 maj 2014 19:58

ja det sägs att livet blir bättre. m hur mkt skit ska det vara först??

dottern ringde igår om en tragisk grej. o idag fick jag höra att lillebror o hans sambo gått isär.

han var ledsen. vet inte om de kan hitta tillbaka till varandra. tycker inte om sånt. o jag kan efter mina 6 år som ensam säga att d är fan inte lätt att hitta ngt bättre!! skulle ju inte ta tillbaka xet idag iof m att hitta ngn som det blir vardag med. känna o prata med el bara vara tyst med. det är fan inte lätt!!jag har för tillfället gett upp den biten.

o de har 2 "små "barn. livet suger!! 


vi vet aldrig vad morgondagen bär med sig!försök o ta till vara på era nära! njut av det lilla i vardagen.

hitta guldkornen.

fy tusan vad bra det där lät....spec från en som deppar o gräver neråt varannan vecka minst;);)

fick nga kloka ord igår från en ny vän....vårda själen o samla kraft.lär dig njuta alena...tack för dem orden när jag satt o tyckte lite synd om mig själv o längtade sönder efter barnen!. o blev ledsen bara att äta rabarberpaj utan att sonen kan få...känns så jäkligt på ngt vis.


inatt har jag drömt konstigt o vaknat flera ggr.o vaknade sen strax före 6 så var bara o kliva upp i förväg..itid på jobbet iaf;) o käkade tom lite frukost hemma!!o höll hastighetsgränsen...

hade ont  i magen när jag vaknade av oro! o olust.kan jag få hem "min gosse" snart!!

onsd ska jag iaf ringa o boka besök till sonen.sista maj ska dottern tävla o sen helgen efter. sm sista maj o vet inte än om jag ska åka el inte.

funderar över sommaren oxå . semestern.stoppar där!


har sagt att jag är missnöjd m nya lönen...ska träffa "chefen " imorgon...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards