Alla inlägg den 17 maj 2014

Av mamma-tilda - 17 maj 2014 18:24

varit nga riktigt fina dagar nu! skönt för då mår man faktiskt lite bättre:)

haft glädjen av att få låna(barnvakt) åt min lilla goa A pojke på 2år! mys i hög grad!

saknar dock den "store" gossen! har iaf pratat lite med han nu...ngt hände när han blockade mig...jag kan inte nå hans mobil. o han säger att han skickat till mig som aldrig kommit..konstigt. jag kan nå alla andra..måste blivit ngt tok!

m hans grattis kom fram iaf...jag vet inte vad det är som strular. jobbigt iaf att inte kunna nå han.


men jag försöker ta till vara på d jag har.o livet går vidare kommer ju inte ha han i evighet hos mig . lika bra jag försöker lära mig hantera saknaden... 


iaf gosat o myst o njutit av den lille. vi ahar haft ett fint dygn! 

lyckats dammsuga.diska,plockat in tvätten.

ska vattna blommor ikväll.

imorogn är det upp o ut m hästar...sen "sova lite till";) ska åka på fotboll oxå.

mocka o ut o gå före det är tanken...

på måndag ska jag försöka starta o var lite nyttigare igen..blivit skittjock!! gjort upp m jobbarkompis...att vi ska köra;)han är ju en riktig skåpråtta!


skulle följt m kompis ut ikväll m feber på nätterna o ingen lust alls. vill bara vara! ingen sån energi...osocial som tusan!o ligger minus på kontot.ska ta in de hästar som ska vara inne sen...sen blir det nog tidig kväll...känner mig seg o vill bara krypa ner under täcket!


livet går vidare. upp o ner. glädje o sorg. skratt o tårar.

slut för idag när jag nu mår rätt gott .ska inte gräva neråt...håller mig still här på ytan lite idag;)



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards