Alla inlägg den 25 maj 2014

Av mamma-tilda - 25 maj 2014 21:41

jag har kört lite minisem o inte hållit mig till mors dag utan kört "mors helg"!

tack lillebrorför lånet av lägenhet! 

haft en egen helg i stan, med hårdrocks festival o bara vara!!sovit jäkligt länge o sen ätit gott 

vilat,läst,strosat!känner mig utvilad fysiskt o mår rätt gott psykiskt.


lite jobbigt o träffa sonen.men underbart! väcker känslor o nu hade jag m lite jobbiga nyheter så vart lite dystert en stund.

saknar han o att få besöka är guld värt även om det blir tyst ibland o vi inte alltid har så mkt o säga. o ibland springer tiden iväg!dottern ringde o väckte mig imorse;) saknar bara min gosse....barnen utspridda!


skönt o komma hem efter en borta helg. jag värdesätter dock verkligen att kunna få låna ibland o bara vara! jag har varit nästan helt avstängd!

måste dock bli bättre på att fixa o käka ute själv...har lite svårt att sätta mig på en uteservering el fik ensam.

måste jobba på de bitarna. barnen är stora o vänner "gamla" alla har sitt i perioder....


ska inte fundera på nga jobbiga bitar har haft en fin skön helg! o massa bra musik!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards