Alla inlägg den 26 maj 2014

Av mamma-tilda - 26 maj 2014 19:14

gått bra o jobbat. fått en del jobb gjort o inte så trött somjag trodde!2 sena nätter på rad är ju ovanligt....

sov ju iof vääääldigt länge både lö o sön!

imorgon är det först jobb, grupp o sen möte på jobbet så blir jävligt lång dag!o så ta in hästar.


betalat in räkningar! el matat in iaf... de dras ju imorgon, blir aldrig jättemkt över m jag har så jag klarar mig.

var ju sjukavdrag på 1600kr! för 3 dagar...o nästa månad blir d 2 dagar. skitkul!måste kolla hur mkt jag har kvar på lånet..bensin,matkredit,billån o annat lån känns så jäkla tråkiga betalningar!har iaf stängt av värmen så elen ska väl minska!!skulle vilja vara rik;);)

besikta bilen på onsd... hoppas de inte hittar så mkt som måste fixas!skyldig 140kr annars inga småskulder till folk!

fixat det denna månad;)gick ju lite pengar i helgen.. men ngt måste jag väl unna mig ibland. billig helg om man jämför;)lite onödiga pengar på dyr mat bara!


fixa flygbiljett m till sommarens äventyr.d ska jag kosta på mig!håller på o sparar till resa nästa år oxå;);)


måste köpa tenniskor oxå! mina börjar bli rätt risiga!! fattar inte hur folk får pengar över o handla massa varje månad.

var skönt o få träffa sonen igår, pratat m dottern idag oxå! sakanr gossen enormt annars så känns livet rätt bra.

orka byta om o gå ut o gå...röra fläsket kankse;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards