Alla inlägg den 11 maj 2014

Av mamma-tilda - 11 maj 2014 18:21

livet svänger. jus nu efter "bråk" börjar jag konstigt nog fundera hur jag ska fira min födelsedag...

egentligen rätt oväsentligt.fyller 44 år  så den dagen har ju egentligen ingen större betydelse. jag jobbar '

sent då d är onsd o har väl stallet på kvällen så frågan är vad gör jag däremellan?? el ska jag slösa en  av mina sista älskade semdagar;) åka bort över dagen? smörgåstårta är jag sugen på m tänker väl inte ställa till m ngt firande så då kan ja ju köpa en bit till mig! barnen är ju långt bort så de kommer ju inte just nu.

ja får se vad det blir.


nu ska jag försöka o inte bryta hop o må skit efter konflikt m gossen. jag orkar inte. kräver för mkt energi o må dåligt!

o jag har redan rannsakat mig o visst lite dumt sa jag m jag vet inte om jag kunde gjort så mkt annorlunda.

nu vet  jag inte om jag är blockad på mobilen el inte. han tog bort m på fb....

försöka släppa. är svårt o jag oroar mig för han.


sonen ringde igår. mår rätt ok.var ledsen o orolig för en kompis.

dottern hemma o sov 1 natt m pojkvän innan tävlingen. min älskade unge.


jag älskar mina 3 barn! 2+1 även om de ibland kostar energi o tårar.


tårarna rinner ikväll. 

fått en del gjort i frustrationen. bytt lakan ,duschat hunden,diskat,rengjort filtret i värmepumpen...

allt blir kaos i skallen efter bråk. varför ska d vara så jävla svårt ?jag har oxå rätt att bli arg o göra fel!

o sårad- även om jag är vuxen!! 


o då kommer tankarna är jag för hård? vill jag för mkt?kan jag släppa? orkar jag bara ge o ge?

blir skillnderna för stora mellan mig o hemma?jag vet varken in el ut just nu. mer än att d gör ont o mina tårar rinner.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards