Direktlänk till inlägg 27 februari 2013

fullt upp

Av mamma-tilda - 27 februari 2013 21:32

ja vissa dagar blir bara fulla! typ...ungarna på jobbet har varit oroliga,snurriga o högljudda.sviterna efter sportlov möjligen!

har knappt suttit på hela dagen på jobbet...fick iaf ut min rast!tack o lov!

o så hem o köra nästa jobb! men det går ju det oxå...ska väl inte gnälla, slipper jag ju sitta i soffano dega;)


nu ska jag iaf sitta en stund!! innan sängen:)

el ja måste ju resa på m o fylla på ved! skönt att d är varmare ute.är ju inte iskallt när man kommer från jobbet....o förhoppningsvis mindre elräkning nästa månad:)


handlat lite idag..fasiken vad fort pengarna bara försvinner!känns som det vore hål ngn stans...m kruxet är väl många små hål!!jaja ska sluta gnälla om pengar...försöka iaf!


fått in en hösticka i fingret..trodde ja fått ut den m har blivit en svullnad..fick ur lite var o förhoppningsvis det sista från stickan! m gör faktiskt  ont. o hittar inte alsolspriten, ja överlever väl till jag kommer till jobbet..får lägga om det då!


önskar ibland att ja kunde göra mer för mina vänner!

önskar att jag fick ordning på min ekonomi oxå....el vann lite pengar;)

nu ska ja greja lite...sen läggdax!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mamma-tilda - Lördag 11 maj 19:25

när en barn mår så dåligt att de inte vill leva el bara vill fly. då går jag sönder som mamma.  att ha ett xa barn hemma som får uppleva dt känns oxå tungt. sedan vet jag att han klarar det. men vill inte utsätta någon för detta.   att få a...

Av mamma-tilda - Fredag 19 april 14:48

just nu känner jag mig som ett barn som väntar på bekräftelse.   sjukskrev mig några dagar nu då all energi tog slut. migrän o feber o sen helt matt. sov hela onsd. sen iaf piggare.  orkat lång promenad med hunden igår o nu cyklade vi långt. ...

Av mamma-tilda - Onsdag 17 april 17:07

efter nga dagars huvudvärk o på väg att bryta ihop igår så beslöt jag mig för att  lönen inte var värd det. så idag o imorgon är jag sjukskriven. o hoppas de räcker med 2 dagar!   vill inte rasa igen. orkar inte må dåligt.  har ingen energi i...

Av mamma-tilda - Tisdag 16 april 19:19

huvudvärk hela dagen. höll på börja gråta redan i morse men beslöt mig för att jag behövd ta mig till jobbet. pengarna kommer inte räcka denna månad så bet ihop kostar för mkt med sjukavdrag. Men har inte tagit beslutet om imorgon än. är slit...

Av mamma-tilda - Måndag 15 april 20:44

jag verkar aldrig lära mig. ger o ger. blir besviken , förväntar mig för mkt. vet att "ungen" är tonåring. men ber jag att han ska ringa så förväntar jag mig det , spec efter de hänt grejor o jag skrivit under dagen. o bett 4 ggr att han ska ri...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards