Alla inlägg under oktober 2013

Av mamma-tilda - 6 oktober 2013 17:45

Känner mig lite sliten efter denna vecka.

slutkörd...tvätten o disken kvar. Ge hästarna kvällshö.

ngt annat tänker jag inte göra!möjligtvis hämta min odåga i samhället...om han har jobb  imorgon så....


mitt hjärtebarn hemkört till mamma.varit här nästan hela veckan så han behövde hem;)tyckte jag...se mamma!

Rätt skönt också just nu.....m gissar att det känns tomt om ngn timme;)älskar o ha han här.men nu är jag sliten så skönt m en "stilla" kväll.;)


sonen är jag så slut o trött på.  Jag hoppas verkligen placeringen kommer fort o ny hjälp!!jag klarar inte så mkt mer!!är ärligt helt slut o känner själv att jag emellanåt ligger på gränsen.


funderar på ett eget boende. .semester

..el bara gå o gräva ner mig ibland. Mitt hjärtebarn ger mig balans.lider dock av att han har så jobbigt i skolan.

vet inte vad/ hur jag ska kunna hjälpa.jag skulle vilja slå in skallen på en del vuxna.

Jag hoppas att det jag ger hjälper han. Han är så bra på så mycket. O jag hoppas mammaS

Orkar med mig....jag känner hur jobbig jag blir ibland när min frustration o vilja att ge han all hjälp som finns blir för mkt jag vet att jag är skitjobbig. ..har trots allt lite självinsikt;)



huvudvärk. Kolla tvätt o så bara sitta. ..




eld

Av mamma-tilda - 2 oktober 2013 20:24

Vår skola har brunnit. För tillfället är vi placerade i kyrkan. Funkar bra men visst är det lite rörigt...o utan fleta rum höjs ljudvolymen.vi har iaf lyckats få hämta lite saker.tur i oturen är det matsal o bibliotek som brunnit. Vi kommer förhoppningsvis få flytta in igen redan på måndag egyer sanering. Så lite annorlunda vecka på jobbet kan man säga.


sonen lyser m din frånvaro. Jag försöker förttänga.lite tufft.m jag kan inte höra ngt just nu.måste överleva o beslutet o att komma ligger på han.vi har messat lite jag har inte klarat o ringa om han inte är ok.....


fokuserar på gossen o allt annat denna vecka. Mitt hjärta vägrar nu lektioner. ..så frustrerad. TILLBAKA på rut minus 2 typ...gåe se om d lyckas lösa sig m praktik istället. .


nu ska vi mysa vid en film iaf o må gott. Skiter i skolan ikväll.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards