Direktlänk till inlägg 22 november 2013

äntligen

Av mamma-tilda - 22 november 2013 18:39

äntligen fredag kväll! imorgon ska jag sova!!helt slut efter de sista dagarna.

att ha ett barn som inte fungerar oavsett ålder kostar som mamma!har bokat systers hus på landet...jajag vet att jag bor på landet m en hon har sitt åt andra hållet. så tänkte rymma en natt o bara vara borta! tankar på att gå under jorden o inte ngn vet har slagit mig.men  precis som vid självmord kan ju de som är kvar drabbas hårdare vid ett ev försvinnnade. o skulle ngt hända är det ju bra om ngn vet var jag finns!:)kommer dock inte tala om för alla var jag försvinner el när. m för de allra närmsta.


hemma efter att iaf överlevt jobbet o hållit ihop mig själv!slösade mina sista pengar hos frissan!så fick nu låna från resekontot...nga hundra...ska ju på musikal imorgon o vill inte låta min kámrat ligga ute m de pengarna . sen blir det trösta m pizza ngn kväll...resten av dagarna fram till lön får väl överleva på rester;)

ska ju ha tillbaka 100kr från gossen oxå..så dör gör jag nog inte!


att hata o älska sitt eget barn är fruktansvärt jobbigt!i förrgår visste jag faktiskt inte om jag skulle överleva!el vad jag skulle ta vägen. psykiskt och fysiskt.


tankar på gossen o mina vänner som finns där direkt o min fantastiska syster som stöttar gjorde dock att jag överlevde lite till. o min underbara arbetskamrat som alltid ställer upp o byter tider.vadhade jag gjort med ett annat jobb? sjukskriven helt??o att gossen har fler kring sig nu gör att jag kan försöka släppa lite ...jag är ju lite avundsjuk såklart m att han har andra om ngt händer mig är en trygghet o jag är tacksam.han betyder enormt för mig.  o att dottern har ett nätverk känns oxå bra. jag kan gå under o veta att de kommer lösa sig för de 2! tanken att bara lägga mig platt finns där el bara som sagt gå under jorden.tack o lov har jag blivit lite starkare sen förra gången annars hade jag definitvt legat nu. kankse inte på kyrkogården m under hade jag varit...


vad är det som gör att en del lägger sig o vi andra reser oss gång på gång? hur många ggr reser jag mig innan jag inte kan mer? jag är nära igen. riktigt nära.

just nu är tanken på att bara stänga av omvärlden nära. ska bort imorogn o så lovat gossen resa .m sen finns inget måste för o stå på benen.

skoljobbet får lösa sig...deadline absolut 16 dec...så nga veckor o spela på.sen kan jag definitvt gå ikull!;)

o frågar ingen efter mig då då är risken jävligt stor!om detta fortsätter.


ångest. 

åka o gömma mig i ensamheten för o försöka få balans (bryta ihop) el åka till ngn vän o inte bryta ihop själv??

vad är bäst?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mamma-tilda - Lördag 11 maj 19:25

när en barn mår så dåligt att de inte vill leva el bara vill fly. då går jag sönder som mamma.  att ha ett xa barn hemma som får uppleva dt känns oxå tungt. sedan vet jag att han klarar det. men vill inte utsätta någon för detta.   att få a...

Av mamma-tilda - Fredag 19 april 14:48

just nu känner jag mig som ett barn som väntar på bekräftelse.   sjukskrev mig några dagar nu då all energi tog slut. migrän o feber o sen helt matt. sov hela onsd. sen iaf piggare.  orkat lång promenad med hunden igår o nu cyklade vi långt. ...

Av mamma-tilda - Onsdag 17 april 17:07

efter nga dagars huvudvärk o på väg att bryta ihop igår så beslöt jag mig för att  lönen inte var värd det. så idag o imorgon är jag sjukskriven. o hoppas de räcker med 2 dagar!   vill inte rasa igen. orkar inte må dåligt.  har ingen energi i...

Av mamma-tilda - Tisdag 16 april 19:19

huvudvärk hela dagen. höll på börja gråta redan i morse men beslöt mig för att jag behövd ta mig till jobbet. pengarna kommer inte räcka denna månad så bet ihop kostar för mkt med sjukavdrag. Men har inte tagit beslutet om imorgon än. är slit...

Av mamma-tilda - Måndag 15 april 20:44

jag verkar aldrig lära mig. ger o ger. blir besviken , förväntar mig för mkt. vet att "ungen" är tonåring. men ber jag att han ska ringa så förväntar jag mig det , spec efter de hänt grejor o jag skrivit under dagen. o bett 4 ggr att han ska ri...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards