Alla inlägg den 4 juni 2013

Av mamma-tilda - 4 juni 2013 21:03

skulle sätta fart m skoljobb nr 3 ikväll o då går inte dokumentet att öppna i min skitdator!får stanna på jobbet imorgon en stund o ivärsta fall åka o sitta där hela torsdag! ska kolla upp imorogn hur d jäkla larmet är inställt bara . för d fattas väl att jag åker dit för o skriva o så startar larmet!

kanske lika bra o sitta på jobbet! fått lite material av en kollega iaf! tusen tack! ska nog klara att få ihop de siata uppgifterna!;) fick svar ikväll iaf på den näst sista inlämningen o den var godkänd o beröm för hur jag kopplat litteraturen! tack! var lite orolig...vänta på de sista inlämnade då o sedan dessa som ska vara inne på fredag! sen är faktiskt idrottsbiten klar...o blir jag godkänd är jag behörig för o undervisa i idrott!!m så drar bilden igång den 17... o den ska ju klaras av oxå! vet faktiskt inte hur d skulle bli m våra legitimationer om vi bara klara ena biten?? m ska nog på ngt vis klara bilden oxå....


fick svar från mitt <3 barn han hade ju bytt telenr o svarade inte när ja ringde , men sen svara han! talade om att jag började bli liteorolig för han när jag inget hört på så länge...o inte hade han lust att "offra" nga timmar ens för o käka med mig...får längta vidare då! skrev att han får höra av sig om d är ngt! o att jag saknar han...o att han får säga tillnär han kolla vad för rem som behövs till moppen!kom ett okej o glad gubbe så fär väl vara nöjd då...


ridit med syster ikväll samma kortis rund ao idag gick Ana hela vägen 3 korta stopp på slutet bara! o så tog vi rask promenad m 2 unghästar för o motionera mig(oss). så varit duktig 2 dagar!


nu blir det tidig säng o läsa tror jag! skiter i all skoljobb nu när d strulade!!


o lyckades på ngt jäkla vis ta bort konversationsinställningen i mob...så nu kan jag inte kolla . utan får öppna skickade o inkorgen efter varandra ...avskyr det. vill ju kunna titta tillbaka ibland i en konversation vad som sas! o jag har lyckats förut m detta m vet i tusan hur jag gjorde....hm kanske får ringa gossen o be om hjälp;) då måste han ju se mig oxå;);)börjar längta efter ny mobil!! trött på denna som hänger sig o inte lyckas jag få upp ljudet...får  sätta på högtalaren ibland för o höra!!!


alla skattepengar samlas för vm! så inte ngt större handlingsläge ...m överlever! 


skulle skriva ngt som jag glömde igår...kom på efter jag loggat ur m nu har jag glömt det!


jaja lugnt hemma o fullt på jobbet! ska göras fördiga sommarscheman o så höstens schema.. fått in d mesta av hur alla ska kombinera tjänster .så blir väl o börja i helgen om jag inte hinner innan!lite av årets roligaste pussel iaf!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards