Alla inlägg den 17 juni 2013

Av mamma-tilda - 17 juni 2013 21:52

nu är avslutet med sommarstugan nära.. 

nu ska jag landa i det beslutet. o gå vidare i mitt liv!

jag måste gå vidare o detta är ett faktum som måste göras. att släppa stugan. o för barnens skull släpper jag till xet istället för o ta en öppen försäljning. suck suck. m ett måste. jag kan inte fixa detta mer så enkelt är det!.

finns fler hus...när jag är mogen. tror inte detta år iaf...även om jag vill ha ngt eget ställe.


jag mår skapligt just nu.. får se imorgon...m har ju tagit beslutet tidigare även om det var tungt o jag mentalt förträngt. intalar mig att ha stuga på ö är jobbigt o onödigt när jag bli gammal...o att jag mår bättre av att hitta ngt nytt o inte leva i det gammla el älta saker,m att göra upp o "driva" saker i mobilen 1 timme m xet när jag sitter på vandrarhemmet känns lite tungt! m nu är den muntliga överenskommelsen klar....


o Trollhättan är ett helt ok ställe...

tänker inte flytta idag men vem vet vad min framtid kräver för o komma framåt??

nu längtar jag mest hem efter den mentala uttömningen....


mycket känslor ikväll...först skriva brev till sonen o så detta ..tur jag fick andas o njuta vid vattnet med god mat o trevliga kurskamrater..


resa bort ? nej vill bara hem!! el till dottern....o mina barn.


43 år o hemlängtan...hoppas kursdagen i morgon blir bra.. o inte jobbig...

en kram nu hade varit bra... el ngn som säger att livet kommer bli bra. 

nu ska jag sluta innan jag tjuter...mer..sitter ju nere i samlingsrummet...



Av mamma-tilda - 17 juni 2013 16:40

skit fick bakläxa på en hel del i inlämningsjobbet om träningslära...bara o försöka klara av det då så jag blir godkänd...sista jobbena.... men får inte upp det i min dator.. så antingen förtränger ja det till onsd, el så får jag gå till högskolans bibbla o låna en dator...


vi skulle käka kl 19.00 ett gäng från kursen..så lite vila innan;) 


ringde in till/ om sonen . de kan inget säga m brev kunde jag skicka. de fick alltid ta emot brev. även om de var tvunget att de läses innan om det finns restriktioner. m d spelar ju ingen roll i mitt brev:) så ska väl kolla papper o köpa kuvert då.. fick inte m ngt block.


o att vara borta är skönt ett dygn...m nu har jag redan hemlängtan...spec  efter min gosse! var en lyx att få ha han en hel vecka! skulle inte fastna i längtan nu utan vara tacksam för veckan...o glad!har jag ju bestämt....


frustrerad av att inte vara godkänd även om jag visste att jag gjorde inget bra jobb....inte så bra att skirva ett sånt arbete på en dag...

o att inte få prata el besöka sonen....

o att fundera på helgen...

o mina små barn...

jobbet o längtan efter semester...

nervös lite för Frankrike....

o dottern långt bort...m hon är nöjd o mår bra säger hon...m blir för sällan vi ses.!

just nu fast jag mår bra så känner jag en inre frustration....


kankse skulle gå ner till skolan o måla...

el promenera..kan ju inte tjuta ikväll! ska ju ha trevligt o vara social...men fick jag önska skulle jag få krama om mina barn o bara vara ....


hur kan det bli så här...landar sonens elände ikväll?? har jag förträngt känslorna...?? har ju kännts ok o rätt bra..m varför kommer denna känsla av inre frustration nu??? hm inget bra att vara borta själv o inte ha ngt för händerna kankse....el barn runt omkring mig... 


blä. 

o var det därför jag igår tiggde till mig kvällsmat på onsdag?? för det bara kom som en ingivelse...

nej sluta nu upp med självömkan...tata g i skoljobbet direkt när du komemr hem människa! o njut av glädjeämnena i livet ! det finns massor!


sonen repar sig! dottern mår bra. gossen har växt detta år o finns kvar i ditt liv ! du får fortsätta ha betydelse o älska alla 3! o låna de små skruttungarna!

du har vänner o bra liv!! sluta upp nu o tycka synd om dig själv!!


solen skiner! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards