Alla inlägg den 18 juni 2013

Av mamma-tilda - 18 juni 2013 20:54

så jäkla skönt o vara hemma!

har tänkt fixa utbildningen, o den är bra o trevliga klasskamrater!m så mkt som hänt sista veckan så idag ville jag bara hem!ska ta tag i sista jobben för idrotten direkt...


skrev brev till sonen som väckte massa känslor. får ju inte träffa han än.o när jag kom hem nu låg det ett brev från han! tack! han mår bra skriver han., mest arg på sig själv. o ska söka hjälp o sluta skriver han. 

han får inte skriva vad det handlar om.så glad för brevet! o väcker tårar med glädje. o imorgon ska jag på samtal...

samtidigt som jag är så ledsen. mammaor borde alltid få komma! o det har jag skrivit i mitt brev;)saknar han!

Jag älskar han så mkt ! sen vet jag att han får stå för sina misstag o problem o eländet o det han ställt till.men det är fortfarande mitt barn!

hur ska en mamma kunna fungera??? o nu när jag landat hemma o skriver kommer tårarna o allt ikapp....typ. 

o hans brev va så skönt att få!


o så ringde xet o skulle göra upp i telefon om som.stugan, nu skiter jag i det . det får vara så här nu.jag skulle bara sagt nej till prat när jag var borta. gårdagkvällen blev tuff o det hängde i hela dagen idag.m nu får uppgörelsen vara klar o jag får stå för mitt beslut. dax att gå vidare med mitt liv....funderar nästan på att flytta....

har inte tagit till mig allt idag i utbildningen. 


midsommar står inför dörren. vem orkar bry sig?? en stubbe i skogen? ta bilen o dra ...utan mål? 

väntar på besked från en kompis m tror jag tackar nej...m vi har pratat o jag vet inte vad det blir bestämt . jag hoppade ju förra fredagens planer för "gossen" går före...så känns lite o hoppa ..m vi har inget helt klart bara löst prat o inte tackat ja än...tror jag;)

o vet inte ärligt om jag orkar/klarar fest när sonen sitter där han sitter...o andra sidan har hans liv inte funkat på ett tag så...det ska ju inte förstöra mina planer... m energin måste hittas o balansen. o det gör den vissa dagar o vissa dagar är allt bara svart. jag försöker leva på hoppet o att detta var det bästa. m varför skulle d behöva bli mer tok? o vad har han gjort? lite jobbigt med ovissheten o samtidigt måste jag inse att ngt allvarligare är det.o jag vet inte om jag mår bra att veta även om ovissheten är jobbig.

o på bilden i dag belv det med slingrande kladdig typ snårskog...o jag kladdade samtidigt som "fröken" pratade...får väl komma igång med min målning kanske ...tänkte ju lära mig det längre fram i livet...nu har jag ju mitt skrivande som terapi...kan ju inte måla..m kladda skulle kankse vara bra;)har konstaterat att d är snart 1 år sen jag börjad eo det är bara en person jag läckt detta till ...el fler att jag skriver tillm inte under namn el sida el så...skriver för min skull o detta är ett bra enkelt sätt att ha allt samlat!


o här hemma är det bombnedslag o miljarder med tvätt. men vad gör det om hundra år??

får väl städa i helgen...o tvätta. o kolla bakläxan...el kompletteringarna som det heter.

o när jag inte fungerar så leverjag bara för barnen o stuntar i massa annat så tur jag har barn! annars skulle ni nog hitta mig ute i skogen...ruttnades på en stubbe.o vissa dagar spelar inget ngn roll då kunde jag lika gärna sluta leva.

att bara försvinna.o andra dagar rullar livet på rätt ok.

jag har glädjeämnen i livet. o människor jag älskar. annars hade jag gett upp.!

nu vet jag inte i vilket läge jag är riktigt ....skulle kunna stänga ner allt o fly...men mår ju sällan bättre...o ska ju jobba imorgon;)

bryt ihop o res dig! 

tjut ikväll när ingen annan drabbas. inga barn hemma o du är hemma!! o ingen behöver se det...el veta om det....

m tänker inte använda V el S el syrran ikväll...


tack o lov för mina barns kärlek! ljus i mörkret. o få ett brev av sonen i allt elände som börjar med att han älskar mamma!jag vill bara ha de alla hemmao få krama!Jag älskar er!Alla 3 mest i hela världen!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards