Alla inlägg den 17 mars 2015

Av mamma-tilda - 17 mars 2015 19:27

varit på min grupp ikväll. tvekade innan då sista veckorna pendlat i känslor, bra,jobbiga,glada o besvikelse blandat m rädsla o oro. de hon avslutar kvällen med är att vi måste släppa fram våra känslor inte stänga av utan lyfta upp o känna på djupet. Att stänga av o genomföra har vi alla gjort m nu är det dax att våga släppa upp till ytan för att kunna jobba vidare o djupare. Jag tillhör väl int e de som stängt av för mkt... jag brakar ju typ varannan vecka o har förr alla känslor för nära ytan! m det är ändå en viktig tankeställare. farligt att bara trycka ner...o fungera.

o vad gör jag för min skull.. vad känner jag ?


fick lära ett nytt ord oxå- affirmation att hitta ett ord/ mening som man kan tänka. Hjärnan kan ha ett ord i huvudet som d tänker vid behov ex sinnesro. istället för oros tankar.


just nu sitter jag med spänningshuvudvärk. varti risig idag .. tagit alvedon .känns som lite feber. m just nu är huvudvärken på g...mer!


min älskade son ringde. ville ta en pizza m mamma! tyvärr inte ikväll kände jag efter gruppen får bli en annan kväll. känns iaf br anär han ringer o vill ngt m mamma ...även om d bara är för o tigga mat!jag ber till gud att livet får fortsätta vara bra!


försöker hitta min frid, mina glädjeämnen. just nu är jag iaf stolt- nöjd över att jag köpt cykel!!

ska ut o ta in hästar strax. blir nog tidigare in ikväll... fast d är varmare ute. är trött.

eldar.

ätit för mkt smörgås idag.. för övrigt har d gått bra.lite te kanske.

funderar på sem dag nästa fre. o flex imorgon...ska på möte för gossens del. mitt <3 barn.




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards