Alla inlägg den 22 mars 2015

Av mamma-tilda - 22 mars 2015 10:18

söndag o jag mår bättre. m just nu vet jag inte om jag fixar o jobba? el om jag vill bita ihop. el om d är värt löneavdraget o vara hemma 1 dag till? handla d inte om pengar så vet jag inte ? m som en kompis säger -får du mer energi av o vara hemma?  jag vet inte. m lyssnar jag på mitt inre skulle jag behöva ngn dag till...el ska jag jobba halvdag?? bara em ?  vore ju bra m ett beslut före kvällen;) för min aarbetskamraters skull. just nu är d lite oroliga...

inte så lätt när en vuxen bryter ihop på jobbet o sjukskriver sig... stackarna.


har iaf redan idag lyckats skaka mattorna o torkat golven,diskat. Syster ska ha min bil så ska väl dammsuga ur den... bara dricka ur kaffet. sätta på en tvätt oxå. lite sugen på o ta lakanen oxå...

skulle behöva kapa lite ved åt svågern... är inte så mkt så ska väl ta lite iaf.. ligga på plus. han gör ju d mesta m veden alltid,. o fixar.


försöka komma in i tävlingsprogrammet oxå. m kan inte utan produktnyckel. väntar på besked från ridklubben. måste ju lägga upp tävlingen  o slingorna  programemt. få ut stratlistor o nr lappar.vet kort... m d löser sig väl.. torsda natt !!;)

ska åka en tur idag oxå... bara åka! känns d som..känns som d vart för kallt för en cykelrunda. får ta gymmet istället! 

"jag känner lugn o litar till livet" el  "jag känner sinnesro o frid i själen" 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards