Alla inlägg den 24 mars 2015

Av mamma-tilda - 24 mars 2015 21:28

jag har några beslut o ta om livet... jobb mm

har önskat omplacering till hösten ,ska fylla i officell ansökan. om d inte är möjligt har jag funderingar på att ta tjänstledigt... söka annt jobb alternativt tim vicka.

 ska räkna på min ekonomi ... o samla alla krediter i ett lån! klippa alla kort... leva "billigt" då klarar jag mig!

får ev inte ledigt på fr... m jag är beredd att sjukskriva mig! o då gör jag d redan från torsdag....o vill chefen varna mig så varsågod. just nu bryr jag mig inte! får knappast sparken efter en varning.... m så what? bara söka vikare jobb:) el ngt annat! som sagt just nu bryr jag mig inte! o anser hon inte jag är i balans för vissa jobb så kan hon ju drömma om hon tror att jag "bryr" mig om en ev sjukskrivning?  har ingen arbetslust iaf...


imorgon efter jobbet ska alla hästar in! kratsas hovar o matas... på morgonen ska lite hö packas...så d finns för svågern o mata på dagen.svågern fixat vatten idag åt alla hästar! tack!


oro för sonen m jobbar på o släppa taget. han vet vad som gäller .... dottern en bit ner i tyskland nu.. för tävling som sagt fr i frankrike.


sakanr min gosse.


trött annars på rätt mkt. bra sugen p en sjukskrivning...

hoppas jag får koden imorogn till tävlingsprogrammet!

kartan har syster inte mailat så måste kolla d imorogn o fixa ... skulle vilja fixa egen skrivare...


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards