Alla inlägg den 21 mars 2015

Av mamma-tilda - 21 mars 2015 20:49

det har varit en helt ok dag! gjort lite ute blandat m bara vara!

läst o slöat. diskat på fm.


godissugen- rörde ihop lite chokladbollsmet... dumt men det tog bort d värsta. skulle behöva få i mig lite kaffe m har ingen lust/ork o sätta på.. har lite "pulver" cappuchino får se om jag orkar starta vattenkokaren!

sitter o känner mig ososcial . pratat m 1 vän idag m inte sett ngn på ett tag. jobbat o inget annat ... o nu har jag ingen lust m jobb heller!! 


lyssnar på mina älskade Judas Priest o känner lite sug att gå ut på fest;)

ska kanska fixa en profil på ngn datesida... kan väl inte vara ensam i evighet.. el ta mig ut lite där d finns folk.

bara så svårt ..o hitta ork o ta sig ut.seg iaf inte lika trött som igår.

igår ville jag bara dra täcket över huvudet..kändes som allt var meningslöst o inte känner jag mig el just nu..ensamast i världen. m jag kontakatar inga gamla vänner heller....


o boken utläst. har ingen annan hemma.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards