Alla inlägg den 19 mars 2015

Av mamma-tilda - 19 mars 2015 18:30

jag har lagt näsan i blöt . ringt för o rådfråga o d skulle jag tydligen inte. soc tanten irriterad o sonen arg.

jag bara förstör typ. jag är inkompetent o idiot.o kan dr aåt helvete. o soctanten tyckte att jag typ skulle göra mitt. o att sonen inte skulle ringa mig i tid o otid!! jag är väl för faan mamma?? o ålder har väl ingen betydelse?? han har mått jättedåligt av o till .o idag fick han ny panikångest ,rejält. psykatrin sa g tillvc..? o där har d ju inga läkare. nu har han iaf åkt in till akut psyk. m att som mamma bli typ ifrpgasatt om d verkligen var typ ånget o inget annat när man ringer o frågar hur gör man?? o sedan sonens ilskapå d. jag bröt ihop , sjukskrev m sista timmen!får se imorgon om jag jobbar , just nu känns det inte så! känns som jag inte håller ihop riktig.


skuld . o nu ska jag sluta ringa o försöka få hjälp. jag ska lägga ner. kännt mig rejält sviken av instanserna förra veckan o nu känns d inte helt lätt .... m jag gör ju tydligen bara saker o ting värre!! jag hatar o inte kunna hjälpa mitt barn! att vara helt jävla värdelös som mamma.

ibland känns d som d vore lika bra o dö. finns ingen mening. jag kan iaf inte göra ngt för mina barn så vad är meningen??


orkar inte mer. jag vill bara mina barn ska få må bra. ha bostad o mat o lite ro i själ o hjärta. så småningom familj o allt. jobb så klart.  att som mamma önskar jagbara frid o barn som mår gått.


skrivit av m till syster o en vän. smsa min "grupp" hjälp.. nu vet jag inte mer-. bara o lägga ner nu. orkar inte mer.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards