Alla inlägg den 31 mars 2015

Av mamma-tilda - 31 mars 2015 21:36

är jag bara en "hönsmamma" el ett kontrollfreak? el vad är vad? var går gränsen?

jag tycker jag släppt jättemkt! o har ingen kontroll just kvar över barnen....m oro o vilja att de inte missar vissa saker? är jag då ett kontrollfreak?? el bara en hönsmamma? har åldern på barnen ngn betydelse??


o inte vann jag på min trisslott!

2 jobbdagar kvar denna vecka!!

bestämt mig för o lägga om lån o lösa lite krediter o andra småskulder(bilreparationer) få fason på utgiftrena!!

behöver jag inte jobba så mkt... bestämt mig för o ta tjänstledigt från 1 aug...oavsett jag har klart m nytt jobb el inte... kan frilansa. o emellanåt känns d som d vore skönt;) räknat på om jag skär i utgifter...krävs ca 12 tusen in...klippa kort!

typ 60 % jobb el??  får se d skulle ta 3 veckor innan jag fick besked efter interjuven! kan änka m en tjänstledig månad i maj oxå;);) el 50%...el sjukskrivning,  trött.  jag känner att jag är trött. o tycker inte jobbet lockar för tillfället överhuvudtaget!


läggdax . m känns som jag inte orkar gå upp...





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards