Alla inlägg den 20 mars 2015

Av mamma-tilda - 20 mars 2015 20:43

dagen en dag m täcket över huvudet typ!

t.o.m min lillasyster har lärt sig nu...att jag när jag mår skit.. stänger jag av o drar täcket över huvudet.

hon påstår att jag o sonen gör lika.... han har iaf svarat mig idag. o varit hos sin bästa vän. jag är så tacksam att hon finns där för han!


jag har varit ute i skogen runt 1 timme på lång promenad o suttit vid sjön!. att sitta vid en sjö är det skönaste,rogivande som finns.en lisa för själen!  även kört lite skräp till soptippen o handlat lite grann.


sovit nu ett par timmar.... hm måste kanske vara uppe en stund annars kan natten bli lång;)

som sagt täcket över huvudet!

tittar inte ofta på tv. m slog på o får se lilla söta Måns hos Babben o höra sista låten:)


fått en fråga om o bli kontaktperson. ska fundera till tisd. vara vuxen o träffa en ungdom ,prata  om livet o stötta. en kväll typ / vecka.

kan d lilla ge ngn en stabilare tillvaro så är d väl bra- men är jag rätt? fixar jag det? orkar jag?


tror d var rätt m en sjukdag. bara vara o ta igen mig. sedan är frågan om d är klokt m fler dagar?? el inte värt löneavdraget? känner mig sliten. o har mått upp o ner under lång tid.

tom

Av mamma-tilda - 20 mars 2015 09:54

känner mig tom o färdig. huvudvärk . lyckats sova iaf. la mig redan 20 igår , vaken runt 1 timme i natt...m somnade om.

funderar på dagen idag. sopat runt kamin ,diskat o röjt köksbordet. regnet hänger i luften.  vad gör de tom jag blir blöt? funderar på en cykeltur.


lovat nu att jag ska aldrig mer ringa soc el maila. jag behåller min oro o frustration. el vänder mig till de som finns runt mig. kommer finnas för sonen så länga han kämpar. ångest o panik o demoner kan jag inte göra ngt åt. mer än hoppas att ngn inom psyk kan ge han hjälp!!! att ha ett barn som mår dåligt o inte kunna göra ngt d tar knäcken på mig. detta är värre än drogerna tror jag! att han kämpar för nytt liv o så finns inte samhället där för ångesten. hur mkt ska vi behöva gå igenom???


mina tårar rinner. mitt hjärta värker. idag kommer jag isolera mig. åker om sonen vill m ananrs får livet vara där ute utan mig! jag tänker inte delta.


lyckats ta 1 kg iaf. o det känns bra samtidigt som d känns lite löjliggt. vad beyder vikten i detta nu?? jag mår iaf bättre o kan röra mig lättare... totalt nu 15,3 kg från min invägning hemma! runt 14 kg på doktorns start.skulle jag tro. har ju inte gått på återprat sedan dec...


jag har försökt o finnas till för barn o vänner. m idag pausar jag . jag kan ju inte hjälpa iaf. försöker finnas där o vara ett stöd, m känns som jag gör fel stup i ett. att lyssna o vara tyst blir d i fortsättningen. iaf mot sonen...


maktlös. känner mig kankse inte helt värdelös m otillräcklig.

ont i magen.

kaffe o sitta lite o så ved?? el? vet inte . d blir som d blir idag

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards