Alla inlägg den 2 november 2012

Av mamma-tilda - 2 november 2012 21:27

haft en bra dag! o fick inköp av skor till sonen gjort så nu har han hela skor igen!

o han blev så nöjd! skickade xtra tack efter! känns gött!

bara jag kvar nu då;)i vanlig ordning!mamma sist.


o all pengar jag fick tillbaka är snart slut...nej m hälften! men har köpt 2 vinterdäck oxå!

o skor till bägge pojkarna! o en del får jag ju igen:)skönt iaf att d har hela skor nu båda 2!


o fick igång min dator igen:) m kör drivrutinerna från usb...orkar inte mer nu!

eldar o d börjar bli varmt här...

är ju fredag kväll så skiter i skolböckerna..m har ju typ 1.5 bok kvar..till onsd..

ja ja d löser sig väl:)måste kolla upp vandrarhemmet oxå...vad ja behöve packa ner;)ska bli rätt kul..

m lite att bita ihop ! jag hoppad eju på detta själv så kan inte skylla på ngn!


lite sugen på ngt här..m ätit klart för idag!

o ska bort imorgon o vara barnvakt..tänkte baka lite där då..bullar iaf:) m får väl bli dagen efter projekt!

nu ska ja nog snart avsluta föridag. sitter o saknar mina barn! iaf lillgossen o dottern..sonen skulle ju dricka lite öl

så han saknar ju ju inte just ikväll!:)

m han är ju iaf den som hör av sig mest till mamma!! min älskade lillgosse har ju inte "tid" o dottern har ringt nu mest om bekymmer! m d verkar bli bättre nu när hon sa till ordentligt efter hon bröt ihop...lillstumpan höll på o slänga mig i bilen o åka o hämta henne igår, m hon vill ju bo där m pojkvännen..bara hon inte blir gravid känner ja just nu..är inte helt tillfreds m detta neere i småland måste ja säga...men men hon är ju vuxen...mammas tjej!;)


o lillgossen böjar bli stor...livets gång...ibland skulle jag nog vilja stoppa tiden o få bara hålla dem alla hemma!

m blidde väl tokig då efter nga dagar;)


jaja puss o kram för ikväll!


Av mamma-tilda - 2 november 2012 16:06

har det rätt lugnt på jobbet idag!

min dator har lagt av igen!måste köpa en ny!


har köpt skor med <3 barnet o nu är det dax med sonen!om jag nu inte får åka själv....;)

Trött av denna jäkla förkylning som aldrig vill ge sig.ska bara handla lite i dag o sen hem o bara slöa igen....

dottern ringde igår o har nu sagt ifrån till pojkvännens pappas tjej..som inte kan sköta sina djur. så människan hämtade sina djur o vägrade prata öga mot öga.varit en del om jag fattat rätt o hon har varit irriterad o upprörd nu ett tag över den människan. men nu slipper hon väl frågan om o dela stall iaf:)


ska vara barnvakt imorgon.annars inga planer för helgen!

ska rulla hemåt nu då el mot affärerna....


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards