Alla inlägg den 16 november 2012

Av mamma-tilda - 16 november 2012 18:46

fy tusan vad skönt med fredag!har visserligen en del att göra o fixa med i helgen men jäkla vad skönt att det är helg!

ska vila ikväll o imorgon delvis! tror inte jag ska göra "ngt" i helgen.

el jo pula en del. tvätta bilen o fiddyn.tvätta kläder o städa,hjälpa till i stallet. men inget annat!!

bara skrota o ta saker o ting i min takt:)ska kolla storlek på drevet oxå o försöka best nytt o kedjan...så vi får hem det! är ju iof ingen brådska när gossen nu klanta till sig i ilskan....o kastade bort kedjan. men vill ju ha ihop grejerna så d funkar!! 


ska väl ev masa mig iväg o hälsa på brosan oxå kanske i helgen....

har en del skoljobb med jag behöver kolla igenom o starta upp med.


var förbi en vän idag med o kollade hur hon mådde efter operationen. var rätt ok men sliten o trött o ont. det kommer läka så klart, men gäller nu lilla gumman o ta d varligt!!!jag hoppas jag kan underlätta lite grann o att hon inte "blir galen" på sin man.....utan låter han sköta saker på sitt sätt!

o min gosse är till sin pappa...jag saknar skruttungen! men hoppas han får en bra helg!

o dottern var lite trött o så där lagom sur ikväll..ska ha tågbiljett till stockholm nästa vecka. o de var dyra nu..jaja jag är rätt pank...men blir kul för henne o åka på konsert!

jag ska börja m o klippa mig!! blir galen snart på detta vildvuxna...har inte klippt m sedan aug kom jag på....så inte konstigt det börjar bli långt! o utväxten....hm.funderar bara på när sjutton jag hinner till frissan..hm ska ringa imorgon direkt tror jag. kanske har tid på månd halv 6??fick tillbaka lite pengar som jag legat ute med.så är väl lika bra kankse o ta dem direkt;)ska påminna en kompis med att hon är skyldig lite soppapengar oxå..så jag får dem när hon får barnbidraget. lite småtråkigt att vara pank..ska påminna syrrans grabb med :)

hade ju tänkt vara slö o tvätta bilen i automaten...m får väl snåla på det o tvätta hemma...

kom på nu att jag ska skicka sj o begära pengar tillbaka för min resa! d ska jag nog ta tag i om en stund..el efter hästarna fått sin kvällsmat!

messade lite m sonen oxå...el han ville ha pengar igen så vart inte så mkt anant sagt...men mamma är pank.så han får överleva helgen. o det var säkert till alkohol så spelar ingen roll. fast gissar att tjejen vill ha mat pengar snart! el att han köper maten.´han har varit där hela veckan nu.men just nu skiter jag i det! har ingen lust o bara vara "pengamaskin"!tror jag ska ringa banken o göra om ena sparkontot till låst igen så jag får ihop lite pengar ngn gång!!!

eldat nu, helskotta vad varmt det börjar bli inne...är ju inte så kallt ute.har startat fredags kvällen m godis,glögg o tända ljus...hoppade maten;) ngn fördel m att vara själv hemma!ska d väl vara;)fast mår lite illa...fast jag inte ätit så mkt. sista chipsen bara. märks att jag dragit ner-en påse har räckt i 3 kvällar!o så årets första glögg har jag tagit ikväll! slösa lite pengar på det;) ska bara ut nu o fixa sista m hästar o sen läsa o kolla tv:n för ovanlighetsskull! o det roliga är att när jag är själv hemma funkar min mottagning kanon!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards