Alla inlägg den 23 november 2012

Av mamma-tilda - 23 november 2012 20:48

känns som det var alldeles nyss jag skrev att det var fredag!

Veckan har bara försvunnit.


har dottern hemma i kväll ,hon packar för o ta med mer grejer till småland.

de har fixat lägenhet nu. men vet inte inflytt än.jättekul iaf!

fast blir ju liksom defenitivt på ngt sätt nu....o så kommer hon ju bo en bit bort!

får vara glad för hennes del o så vet jag att hennes svärmor kommer se efter henne;)

syrran kör ner 2 hästar åt henne imorgon stallplats o det är ju klart m nu!


vi var ute på mat o konsert m jobbet igår. trevligt var det. sov hos jobbarkompisen inatt!

blev ju sent o är ju långt hem till mig.så vi han m lite "snack" o en trevlig stund.

var ju faktiskt ett tag sedan nu som jag var "ute" även om detta knappt kan räknas som ute...men 

en trevlig kväll blev det!

o så när jag skulle hem idag så startade inte bilen! tur J hade startkablar!!fasiken vill inte ha bilproblem! de ska 

ju bara funka!!hatar bilproblem!o vill  inte behöva massa reparationer o pengar till det nu!

 fy fan alltid ska det vara ngt skit!


o på gossens skola har personalen en del iaf, varit elaka mot rektor.jag blev skitarg när jag fick höra det!

maila han o tala om vad jag tyckte o att han gör ett kanonbra jobb o viktigt!!

o gossen har lite neråt dipp vad gäller skolan. skulle vilja kunna göra mer.men vet inte vad jag

ska kunna göra just nu. det kryper i mig!o soc tyckte inte de ville ge mer tid..mitt uppdrag har ju "inget" med skolan

o göra egentligen m det skiter jag i!! hade varit fint m att få in det i "uppdraget" lite lättare för o 

ta ledigt då kankse men men skitsamma. jag fortsätter slåss o hjälpa till med allt i hansliv! skolan är viktig!

o han är ju "min" nu!!! även om de tycker jag gör förmycket.fast det säger de ju inte......kan väl för sjutton inte låta bli o älska han veckans all dagar....kan inte hålla mig till tisdagar o var 4:e helg heller....fasiken saknar han ju massa däremellan!o ska d bli bra går det inte att "bara " göra mitt uppdrag. iaf inte för mig! så funkar inte jag...inte med min gosse iaf!får väl vara glad att hans mamma låter mig göra mer o lägga mig i...skulle kankse inte all föräldrar låta en kontaktfamilj göra! o lilla gumman smsa ikväll att han var hemma så jag slapp oroa mig! tack så mkt!!hur mkt jag än "hönsmammar"o är jobbig;) så låter hon mig få det ....o ger mig medelanden så jag slipper ängsla ihjäl mig!!


o sonen har depp igen! så får be extra till vår herre ikväll!att han orkar stå emot det jobbiga o fixa livet fram till han växt o iaf till utbildningen får komma igång!! m blir tydligen inte förens i vår..tråkigt nog han behöver igång!få känn a framtidshopp!


snart advent oxå o jul sedan..dotten vet inte än hur hon får jobb..o sonen o jag får väl fira jul på fm då jag antar att han kommer åka med till farmor sedan . o det behöver han ! eftersom han inte kan följa m till mormor o morfar. de pratar ju inte än efter allt som varit.o vad han utsatte dem för...så jag vi får väl se hur julen blir.känns konstigt så här innan m blir säkert bra.vart ju rätt ok förra året fast den var jobbig! el så stoppar jag han i bilen om dottern är ngt ledig så åker vi till småland!ska väl in ngn dag i krypgarderoben o försöka se vad av adventsstakarna som funkar..kommer inte ihåg!o har just nu inga tankar på julklappar...m det brukar ju oxå lösa sig!jaja inte dax än iaf:)

usch nu vart d lite smådystert i huvudet!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards