Alla inlägg den 9 november 2012

Av mamma-tilda - 9 november 2012 22:27

varit borta på min utbildning i nga dagar. Kom hem sent igår kväll.fullmatad med kursplaner o massa annat!

varit bra men mycket o lyssna på.var helt slut i skallen!


Slutade tidigt idag o skulle hämta mitt <3 barn. men då visar det sig att han fått reda på

ett födelsedagsfirande för sin pappas fru, klart han får åka ...kan ju inte säga så mkt annat. Han ska komma imorgon istället.Hoppas hans kväll blir bra!

Dottern hem idag o skulle iväg o rida lektion.. o sedan imorgon bitti drar hon med lite unga tjejer på distansläger.

Kul! varit fullt upp med ikväll. först hjälpa dem lasta ut hästarna innan lektion , hämta systersonens glömda badbyxor i badhuset o så hem o fixa hästarnas kväll mat mm o få in ved!för syrran skadade foten i morse när hon halkade i hästhagen så kaninte gå...el knappt! var iaf inga skelettskador enligt röntgen. skönt det!


hann fixa o vika lite tvätt hos en vän(gossens mamma) oxå innan allt medans jag väntade på gossen.så lite nytta gjorde jag väl under tiden!o imorgon får jag fixa hästarna o massa hö packande mm. så dammsög ikväll...


trött så blir inget mer skrivet ikväll...



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards