Alla inlägg den 12 november 2012

Av mamma-tilda - 12 november 2012 21:39

känner mig lite sliten i kroppen! hoppas syrran snart är bra i foten.

men ska väl vara positiv...nu har jag ju fått använda hela kroppen nga dagar:)

men känns i min träliga axel...ikväll passar jag på att sitta i massagestolen..kom på att det

var ju dumt o sitta o vara stel o ha ont i soffan:)


surfat runt lite om fiddy mini crossar...om oljebyten o skötsel...hitta en rätt bra skriven sida. Länkade till gossen.

lär väl lära oss detta nu när han hittade en att köpa i lö!

fast är kul! har ju om jag ska vara ärlig saknat "barn" aktiviteter.o han vill ju inte spela innebandy el fotboll...

så kul att vi äntligen fick ihop pengar. nu gäller det ju bara o sköta om denna o vara ordentlig m oljor osv!

ska köpa olja imorgon får vi byta det. ska kolla m svågern om d finns ngt smörjolja el sånt hemma till kedjan..man skulle visst tvätt luftfiltret oxå efter kört i lera..o det gjorde han ju en del! det skulle fettas in oxå..

jag är ju inte så värst på dessa motor grejer.men är väl lika bra o försöka ha koll nu på det!

kolla lite på blocket m om utrustning. men hans pappa har ju lovat det så hoppas det funkar!

tänkte dock inte byta olja i bilen än:)el tändstift...m januari kankse...


fundera på om sonen skulle bli glad över en snowboard m kängor till julklapp? kan ju vara kul o åka igen även om d kostar att ta sig i väg.-Han fyller ju oxå men vet att han önsakr o få åka bort m nga kompisar o bra kompisar! så får se om jag betalar det . fast ålandskryss är väl egent inte nyttigt;)fast vore bra för mig att åka på som kan sköta mig:)o då kanske man slipper ångra saker man gör..


möte i skolan idag oxå var väl ett ok möte.gillar nya rektorn måste jag säga.nästan så jag skulle kunna tänka mig jobba där;)

o ska ta tag i mitt "skoljobb"....snart:)kollade faktiskt lite på det idag!!

hm undrar om jag behöver köpa smörj fett el vad det nu var til luftfiltret redan imorgon? hm måste köpa kattsand o mat med....olja skulle kosta 150kr...jaja ska skriva ut sidan jag hittade imorgon.får se vad det står lite nogrannare.fattar inte var alla pengar i okt tagit vägen.jag har alltså blåst 5000kr extra denna månad! skulle behöva en "rik" karl under nga månader som delade med sig...synd bara att de verkar svåra o hitta! vill ju ha ngn som man står ut m i vaket tillstånd oxå;)jaja får kanske börja leta snart...de verkar inte ramla ner från himlen!

lägga i ved nu? sitter o saknar mina barn....fast jag börjar ju tidigt imorgon!sova snart.

hatar alla tankar på pengar just nu. vil bara kunna leva gott o handla till barnen...o nya tenniskor till mig...utan o behöva tänka! fast det kanske är det jag gjort denna månad..därför det gått alldeles för mkt o inte de penga rjag har egentligen!

o livet känns trots allt rätt bra just nu! bara sonen får komma igång m utbildningen snart...känns som oroa´s för hans dagar är inte ngt bra...men har släppt en del sista veckorna..m vet att det kommer o går!

o nu skickade gossen med. om, länken jag skickat..trodde vi skulle handla ngt;) ville ju bara han skulle läsa om skötseln o så säger han att han redna gjort det! duktig pojk...han tyckte inte vi behövde skriva ut..han kan allt redan.men inte jag!!nu ska jag ägna en stund åt lite annat:)




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards