Alla inlägg den 19 november 2012

Av mamma-tilda - 19 november 2012 20:36

idag har jag varit snäll! bara retats lite grann;)mest med en vän:) o lite med de på jobbet;)

o sa har jag sagt nej till <3 barnet...fast dagens nej var ju inte så svåra.

el det ena var det ju lite tråkigt att säga nej till:) han ville komma ikväll, iof mest för o få köra fiddy..fast vi har ju inte fixat kedjan än. det blir förhoppningsvis imorgon om allt går som det ska!

men jag börjar ju tidigt imorgon o har slut på komptimmar..o min kära arbetskamrater har ju redan ställt upp o bytt 2 morgnar utan att jag kunnat ge tillbaka än. så då får jag snällt åka o jobba imorgon bitti..o sakna han lite till,fast han kom en sväng till jobbet idag. det händer ju inte så ofta!min älskade skruttunge.skulle kunna ha han här betydligt mer...fast lediga dagar är ju inte fel;)


pratat m sonen oxå verkar vara ok idag iaf;)påminnde han om sin elräkning.han mådde bra sa han.o var hemma hos sig nu . skönt! jag gillar mer att han är där o ser sina gamla kompisar...

syrran hade pratat m dottern o fått henne o börja gråta...jajaj det är väl sånt som händer när hon får lite motstånd.syrran anser att hon lever lite i det blå. tror att hon kommer ha råd med "allt"...hon o pojkvännen har kollat lägenhet o det är en insats...visserligen inte dyr där ute på landet m hon  har ju inte några sparpengar. o så vill hon tävla massor nästa år...kommer gå åt minst 40tusen till det. o så ska hon hyra stallplats...ja ja hon måste ju få pröva! o månadshyran var låg...ja ska hjälpa henne så mkt jag bara kan. men har ju sonen oxå som

fortfarande o förmodligen kommer kosta rätt länge till!o hon har ju bara timjobb än. just nu har hon jobbat mycket men det kan ju svänga!

ska kolla mailen sedan

oxå skulle få gossens eng ord inför provet på to. får vi försöka hinna kolla o träna lite imorgon.

nu kommer jag på m att jag kollar simpsons fast inga barn är hemma...herregud!


hjälpt min vän idag o torkat av golven ,hon får ju inte göra det efter operation.o det behövdes göras!men kan ju faktiskt tycka att mannen kunde göra det,men skitsamma inte mitt jobb o bråka m han!men det är ju lite därför jag kommit på att det är ok o bo själv..ingen annan o bli irriterad på;)men  jag hjälper gärna till med det jag kan! o torka golv är ju inte så svårt för min del.

o jag är förhoppningsvis förlåten nu..för att jag retas o tjatar;);)

o jag skulle få hjälp av min svåger i morgon o byta kedjan till fiddyn..blev ju fel modell! typiskt när jag åkte till biltema o köpte..jaja bara o byta!

o mitt skoljobb måste ja göra snart. ska nog göra observationerna på to. o sedan läsa o skriva det första i helgen

bara o ta tag idet!! ska väl inte vara så svårt tror jag bara o komma igång!måste kolla upp den mailen oxå..lyckades inte komma in på den!

känner mig trött el har lite spänningshuvudvärk på gång känns det som.

funderar på o lägga mig...kryper lite i mig känner jag...o utan anledning. det enda som gått "fel" idag är ju egentligen turen till biltema...

nu satte syrran över pengar..tack.förr hennes sons data spel som dras frn mitt kort. o då upptäckte jag att d blivit dragit spotify premium..99kr..förut har jag för mig att det var 49kr..jaja mina konton verkar läcka ...bad gossen kolla upp vad det står på spotify.för det är det enda spotify jag bet.inte konstigt att d minskar pengar rätt som d är..jag har inte sån koll på vad som dras från kortet....kanske dax o börja rensa igen:)många bäckar små....sägs det ju!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards