Alla inlägg den 15 november 2012

Av mamma-tilda - 15 november 2012 21:11

varit en bra vecka! lite oro för <3 barnet visserligen men rullat på på jobbet o annat!

syrran visserligen fortfarande inte återställd i foten så varit en del o fixa m hästar el deras

mat o vatten mest iof!


vi köpte ju en Fiddy i lö o i tisd fick vi hjälp att spänna kedjan o så oturligt gick den av!

så nu är det bara o leta efter ny kedja.lite bökigt när man inte vet vad man ska ha! förhoppningsvis hittar jag kedjan

på lö när det är ljust ute.annars måste "jag " få ngn att mäta kuggen i drevet för o få rätt!

jaja d löser sig väl m ska förhoppningsvis få klart på lö m vad för modell det ska vara !billigare iaf om det går att best över nätet!

o fick ha mitt <3 barn en xtra kväll när mamma var på sjukhuset. lycka för mig.!:):) fast nu saknar ja ju han mer igen...men skönt att operation gick bra! o nu får vi hjälpas åt så d får läka ordentligt! känns skönt att jag kan hjälpa till lite iaf.iaf med det runt barnen. o ikväll har jag syster här som får sova efter hon ridit. känns bra d med!ska snart gå upp o stoppa om henne. hon är ju lite mer självgående...o ligger redan o läser bok.

o jag får komma ihåg att inte bara prata om gossen jag vet sen förut att hon blir lite avundsjuk o känner sig utanför.men han är ju "min" på ett annat sätt. ...


står stilli huvudet nu. så avslutar för idag!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards