Alla inlägg den 17 november 2012

Av mamma-tilda - 17 november 2012 16:53

idag har jag varit duktig! städat huset,dammsugit,dammat och torkat alla golv!tvättat

lite oxå, bytt lakan i min säng,diskat,vattnat blommor,tvättat fiddyn,tvättat bilen,fyllt på vatten i hagen,hjälpt systerdotter o tjärat hennes häst hovar.

är dock inte klar...syrrans skulle visst jobba så måste ta in 2 hästar o tvätta sår sen o ge kvällsmat.

men först ska jag bädda sängen o lägga ut mattorna! o fixa min kvällsmat.tog bara en paus....


o så har jag pratat med <3 barnet o fick bli lite vrång! tur han skicka en ursäkt sedan!jag hade ju sagt att hittar jag inte kedjan så får han komma o leta när d är ljust..o så ringer han o är "het" säger att jag inte kan hämta han..inget om varför el ngt först! det är är ju inte för min skull han skulle hit! inte jag som i ilskan kastade bort kedjan!skitunge..jäkla vad ilsken jag blev. men vi hördes igen sedan o han bad om ursäkt! o så har jag hittat kedjan så han behöver inte hit imorgon! han kan köra cross m sin pappa i lugn o ro!jag fattar väl att han ville köra men det kunde han ju sagt varför han inte ville bli hämtad ...o leta på sön! jaja vi har rett ut det!nu känner jag iaf att jag börjar ha lite "lättare att bli arg på han!"när det behövs....min gullunge!älskar han så jäkla mycket!

syrarn tog med kedjan så hennes man kan mäta o kolla. bett min andra svåger om hjälp o mäta på axeln i morgon med så jag förhoppningsvis kan beställa grejer imorgon!


o så har jag messat m sonen idag. han påstår iaf att allt är bra ...hoppas det stämmer! han har kännts lite låg ett tag nu. men vi har ju knappt pratat så har inte så mkt o gå på...mer än att han brukar höra av sig oftare..men blir ju iof lite mellanrum när han är hos tjejen!så ska väl inte oroa mig...han hade inte tid att ringa de höll på m mat...


tänkt åka ner till en kompis ikväll..hade ju bokat mat m fick skjuta på det . eftersom syster skulle jobba ikväll så måste fixa hästarna blir nog inte klar förens 20.00 dumt d väntar på mat för min skull:)messade henne o fick stava alla ord o å fanns inte o när jag försökte skriva ord blev de jättekonstigt..kollade språk sedan hm,...polska hade blivit inställt..dumt o ha mobilen i fickan olåst när man jobbar!


ska väl göra klart nu då innan jag blir så seg så jag inte kommer ur soffan.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards