Alla inlägg den 8 augusti 2013

Av mamma-tilda - 8 augusti 2013 22:32

Livet känns rätt ok idag. M så läste jag en kommentar här från S.o då ler jag för mig själv o sen känns det som jag vill gråta lite.fick jag inte ge skulle jag definitivt ha haft en rejäl deppression!det kan jag lova.att få finnas o betyda något gör andra ger mig livsandar.det är dom ett lisexilir nödvändigt för min överlevnad. M sen vill js ju så klart ha beröm o tacksamhet. ....jag är ku ego oxå;)o att min gosse ringer för o dela med sig av sånt dom händer fyller mig med glädje jag kan inte fatta vilken tur jag har som får finnas i hans liv o ha betydelse. O S jag är tacksam att du är då generös med dina barn!jag sitter o väntar på tvätten...dum som jag var satte jag på en maskin sent!själv på gården i helgen.el sonen ät förhoppningsvis hemma stor del...m grannen är borta!så rätt skönt. M måste försöka komma igång o kolla skoljobbet.tog en glassutflykt msonen o flickvännen ikväll.njuter av livet lite grann.dottern kommer hem på lördag. Köra hästar till henne på söndag. Saknar bara mina pojkar oxå.mfick se den store i dag en kortis;)o tiggde en kram....o fick en av hans vän oxå.mitt gamla skolbarn.som jag haft av o till i 6 år!nu är tvätten klar.funderar på om jag ska iväg o vara social ngn kväll el inte;) är ju lite deppig el hur det nu var.....så då får jsg väl m gott samvete gräva ner mig ....tack mina vänner för att ni alltid finns!V.S.Ao ni andra oxå.tacksam för kärleken som ni ger o mina barns kärlek.att gått tillbaks min son!vi har haft nga fina dagar i sommar!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards