Alla inlägg den 10 augusti 2013

Av mamma-tilda - 10 augusti 2013 13:59

Sitter o mår rätt bra. Fått lite små saker gjorda idag.lite..tar en lugn bara vara dag. Kom ju på att imorgon blir det åka bil mest så då måste jag ju vila idag!!!skyller på det iaf njuter av stillheten. Sonen mekar moppe m kompis.gossen hemma hos sig. Dottern på tåget på väg.så även om jag saknar min gosse får jag vara nöjd.han är ju bara till låns o att liksom minnas o vara tacksam för de bitar jsg får.märker ju att d gör på ngt vis skillnad mot de egna. De hann jag ju inte sakna på det sättet. De fanns ju hela tiden mer. M är tacksam att få ja han som mitt "barn" !för i mitt hjärta är han min precis som de andra!tacksam för den här tiden o vänskapen m hans mamma!! Min kära S du betyder så mycket för mig! Jag har tvivlat under åren på min tro. M det verkar som vår herre inte över gett mig helt!kärleken i livet ger styrka. Efter regn kommer sol!jag har aldrig haft behov el krav på mycket m att livet ska vara tufft nja d hade jag gärna sluppit. Att kunna gå vidare o hitta glädje o styrka att leva o vara tillfreds m egna val. Tack känner jag idag till er alla som funnits för mig. Häromdagen tjöt jag o idag känner jag tacksamhet.livet o alla känslor går upp och ner! Njut o var nöjd över den kärlek som finns.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards