Alla inlägg den 14 augusti 2013

Av mamma-tilda - 14 augusti 2013 21:41

helvete! raderade texten.

trött nu. häcken fullt på jobbet. längtar för första gången tror jag sen ja började jobba till skolan drar igång o tar ungarna halva dagarna! o man kan få ut raster o planeringstid! var jäkla skönt o ha arbetstid när hela skolan o fritds var tomt!!

jag är helt slut efter 3 dagar! börjar fatta att folk byter jobb!


fick träffa min gosse idag ,han var snäll o kom en sväng till jobbet o sen sågs vi ikväll. m han följde inte m hem så nu sitter jag har ensam m spänningshuvudvärk...orkade inte ta m de små.är så jäkla trött efter jobbet. tar de på fred.

har kollar bilduppgifterna...fy ...känns inget lockande. fast åkte ifrån papprena....

tack S för att du finns o för du delar m dig! 


skriver från datorn o får se om d funkar till jag hinner lägg aut detta...


tacksam mot svågern. när jag kom hem hade han kapat min sista ved...ja vet det skulle varit klart för evigheter sen! 

massa tankar blndat i mintrötta skalle. kopplar av m surf o nördar wordfeud en stund. o bara försöker slappna av . fast d var ju inge bra för då kom ju huvudvärken... 

tack min gosse för de fina stunderna ikväll.älskar dig enormt.o att få hålla om dig o finnas där för dig värmer mitt hjärta.saknar dig skrutt.


sonen väntar på träff o behandling. jag hoppas de kan få fram en tid snarast! innan han faller igen!!!!


kaos i min trötta hjärna orkar inte ens oroa mig


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards