Alla inlägg den 16 augusti 2013

Av mamma-tilda - 16 augusti 2013 20:26

slut på arbetsveckan. skönt! varit slitigt. idag har det varit studiedag o massa vuxen diskussoner. 

imorgon ska jag åka o kolla på lite konst på länsmuseet! inför bildkursens uppgifter. lånat med mig mina smågullungar!vi ska åka tåg dit så nu har jag bokat det o hoppas 3 timmar räcker för en stadsutflykt:)


hade ju lovat lilltjejen tåg när det var glassväder...dax nu då!!

fick flytta om o låna lite pengar från ett annat konto....sem kassan tog ju det mesta o nu börjar det tryta...m 1,5 vecka till  lön så ska väl överleva!!


nu sjunger de här. med hattar på huvudet(plastburkar)

väntar på att jag ska bli klar med datorn o fixa duschen...det ska duschas el badas varje gång de kommer!

lite kul! de är iaf duktiga o leka! saknar bara storebror!!


han var på möte i skolan idag o det verkade bra! hoppas det kommer funka bättre!

o mamma S tycker jag är jobbig som vill veta allt! förlåt då att jag vill veta vad som händer.jag kanske är jättejobbig....ok då. säg det då, att jag lägger mig i det jag inte har med o göra!

vill veta allt om gossen jag vet det. vill ju att de ska bli bra o jag saknar han!o jag vet att han börjar bli stor! jag tycker iaf jag varit duktig...o ansträngt mig för o backa o ligga lågt.förlåt att jag är som jag är! o älskar din unge för mkt.


nu ska jag mysa m mina(dina) små!!! 


jobbet känns rätt ok idag! 

ska kolla annonser på stugor. visst fasiken skulle ju maila banken...hm får logga in igen då.

vill nog ha ngt eget kryp in ställe o bara vara i. koma ifrån ibland, typ . njuta av livet.

nu har jag kollat o mailat..fasiken har dragit på mig en del lån..får se vad de säger på banken...hm. jajaj bara o bita i det sura äpplet. skulder går inte o undangömma för en bank!försöka få ordning o bet av lite mer kankse el spara undan....

min "depression" känns iaf inte just nu! alltid något. ska försöka tänka positiva tankar om livet! de påstår att allt blir bättre då!

stoppar hjärnan nu


baddax


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards