Alla inlägg den 12 augusti 2013

Av mamma-tilda - 12 augusti 2013 20:20

Jobb...trött. fick iaf mat o disk gjort. Hämtade sonen efter jobbet. I stan skit kul drygt 1 timmes hemväg....småkallt ute.funderar allvarligt på att bygga igrn altan.fast kan ju sitta inne.egentligen.provat o ladfa hem spel i min nya telefon. .o eftersom jag inte kunde förut så spelar jag nu word feud lite kul. O har ingen nöjesbok just nu så...orkar inte riktigt komma igång med skoljobbet. Ska.....massagestol tända ljus...o nördar. Jobbar på min "deppression"oxå.min snälla jobbar kompis nöt mina glödlampor i bilen idag.tusen tack! Det är det värsta med bil att inte kunna själv. Ska ju byta olja oxå.när lön kommer o jag har råd att köpa filter o olja . skulle behöva röra på fläsket 7kväll oxå. Blev inbjuden att vara m o träna fotboll. ..hm kul iof m nja skulle behöva röra på mig. M är ju lite gammal. .O lite synd kanske om föräldrarna till ftitidsbarnen blir nersparkade.;jag vet att jag inte kan "Stå tillbaka"allt el inget. M spm träning är ju fotboll roligare än det mesta!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards