Alla inlägg den 17 augusti 2013

Av mamma-tilda - 17 augusti 2013 22:15

Ny bostad? El inte. Just nu hittade jag kanske 2 stugor m tycket de nog är för dyra!o då kommer frågan...varför ska jag?ligga lågt? Ta en lägenhet o då ha denna stuga som sommarhus?el vara nöjd med det jag har??vill ju ha ngt litet eget. M kan ju vara dumt o stressa?? Gillar inte o städa så dumt m 2 ställen? PENGARNA.oxå.oj vart stora bokstäver. Var inte meningen. Ska fixa fotbolls skor oxå.haft en bra dag. Fick kaffe huvudvärk..dumt!ska städa o tvätta imorgon o så börja m skoljobbet!fixa lite kvällsmat nu min mage börjar skrika.har visst glömt äta....mitt liv får gå på lite sparlåga gör väl inget. Har ju halva livet kvar...tänker inte skriva om hur jag känner mig.gräver ner mig i lugn o ro här.ni behöver inte oroa er ni som råkar läsa.jag har rätt bra koll på min deppighet.;)livet rullar i tårarnas tid liksom i glädjens. Jag har människor jag älskar. Hämtar lite styrka i kärlekens tanke. Min stubbe.mina tankar.min terapi.köpa färg o måla kanske?nej inte just nu.god natt. Imorgon är en ny dag.

Av mamma-tilda - 17 augusti 2013 10:13

är faktiskt rätt mysigt att ha småbarn hemma!vet inte om jag skulle vilja ha det varje dag men att låna ibland känns rätt bra.


men visst 15månaders piller jocke o ha koll på är lite annat än min vardag! tur i oturen har jag ju inget farligt här! O städa hinner jag väl någon gång.de gäller o sitta still o vara upptagen ibland så storasyster leker... hon väntar på att vi ska åka till tåget;)nu hittade de lite ved att plocka med.eldar


jag mår ju lite upp o ner o fram o tillbaka. är lite känslig märker jag . tårarana vissa dagar bara ligger o väntar. o då räcker det med ngt litet så vill jag grina . o så tycker jag synd om mig själv samtidigt som jag blir irriterad på mig själv för d är ju inget att grina över.o tycker att ingen bryr sig om mig o så vill jag bara skita i allt då, vad ska jag höra av mig o bry mig för när ingen bryr sig om mig.???flytta ut i skogen el långt bort så slipper jag tänka. då är jga ju "borta"!


har iaf en liten som ger mig varma leenden o gos idag! så vad gnäller jag för??


sonen har varit i örebro sen i onsdags o sovit mest hos kusin så jag hoppas allt är ok. just nu orkar jag inte ens tänka. stänger av o skiter i det känner jag. men visst är det blandade oros känslor .han "intygar" att det är lungt...han tycker ju d är lite jobbigt o vara fast på landet.går ju inte så mycket bussar hit ut. o inga alls på helger!


klä på mig då kankse o förbereda utflykten med 2 små! njuta av dagen med mina gullungar! 

börja imorgon o ta tag i skoljobbet. nu funkar datorn igen..men vet i tusan om jag törs skriva i denna. får nog sitt apå jobbet....inte kul om de släcks rätt som det är!!! 

ska försöka bli godkänd....





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards