Alla inlägg den 23 augusti 2013

Av mamma-tilda - 23 augusti 2013 23:41

Nu har jag gjort det jag ska. ..o haft besök så nu är det.min tid!!varit på ärenden ikväll + lite utflykt.Köpte kvällsmat.rätt nöjd. Imorgon ska det tvättas o den fundera ja på att åka en ny sväng;) gräset måste klippas.inget annat som jag måste fixa vad jag vet!Skoljobbet räknas inte. ...Ruggit ute. Tänt i kökspisen.o satte faktiskt på elementet vid sängen...eldar ljus o bara är just nu.lång dag börjar lida mot sitt slut.hoppas ju min gosse kommer o klipper. ..annars är d3t bara o göra...för d måste göras!tvätta fönster på sönd kanske. Ska åka till minst 1 el 2 o fika med. ...myser ner i min ensamhet o känner att livet är ok.fast lite ensamt....kramar i min tanke till prinsen o mina vännertacksam för det lilla. Skull kunna ikväll d3ppa öite.tung i skallen o snorig.m bättre tänka positivt!jag har det ok...rätt bra emellanåt. Puss o kram till er ensamma där ute i cyber världen. Vi får skicka kramar elektroniskt.....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards