Alla inlägg den 18 augusti 2013

??

Av mamma-tilda - 18 augusti 2013 19:54

? frågetecknen finns . men livet går vidare. fick iaf klart städningen idag . skurade golv o slängde ut rumsmattan.'har en sån där typ rya liknanade m massa mjukt...alla hundhår o katthår fastnar... det var rätt mycket. har inte tvätta den bara hängt upp den. regnet har påbörjat tvätten:)


irriterad i ett öga. varit av o till ett tag. vet inte vad det kommer så för. som en hinna typ över. 


varit i skogen o gått. hittade inte mkt svamp m var skönt. kom regn så stog en stund under en gran o bara lyssnade.

bytlånats bil m storasyster då hon behövde drag...får igen min imorgon o tydligen nytvättad...hennes gubbe hade massa medel som tar bort allt..så den var som ny påstod hon! d tackar jag för...

sitter o kollar lite konserter vad som finns.


funderar på om jag ska ringa lillebror. låna huset el lägenheten kankse ngn dag ...om d går. kan ju "fly" dit!kom jag på. 


dumsurfar orkar inte börja med skoljobbet...,´m måste ju snart.

orkar inte läsa el har ingen bok jag inte redan läst.


o min stackars dator funkar nu...för tillfället.

kommit på att jag ska spara 2000 i månaden om jag ska köpa ngt hus el så så är det ju det jag kommer behöva minst..så får låtsats redan nu...o se om jag överlever.


mentalt trött. efter det idag o sonens problem. som påverkar mig . 

pratat m dottern o där var d bra iaf.

terapi idag m musik o skrivande.

på onsdag ska jag träna fotboll...måste fixa skor. 


ensam är stark...el ...

när tar vi hjälp av andra? vad är vänskap? tankar som kommer ibland. 

att bryta ihop . resa sig. se framåt. känna lust. svarta bilder.färger? vad ger styrka? vad o hur länge får man vara svag? hur är man svag? utan att lägga sig platt?känslor. finns det ngt som ens barn som påverkar en så starkt?


kärlek.

skämma bort

finnas till

att inte orka finnas-var går en mammas gräns? var går min gräns? när jag dör?

tycker om att ha städat.rent. 

tända ljus o bara vara ...skulle kunna åka en sväng m bilen i skogen. tycker om att bara åka när jag är deppig.

inbillar mig att jag kan stanna o se saker m slutar m att jag bara åker runt. fast idag gick jag i skogen istället...billigare.;)

King Diamond är nästan lika bra som Judas-. trodde inte jag skulle hitta ett band som jag föll för på samma sätt. m skön musik!

Av mamma-tilda - 18 augusti 2013 12:14

har ingen lust.med någonting!!jag orkar inte mer.

jag vet inte om jag har energi att resa mig igen.jag vet inte vad jag vill längre.

andra får lägga sig ner ,kan väl jag oxå.jag skiter i det nu. jag orkar inte mer.

jag vet inte varför jag ska orka.jag lägger av.


dax för psyket? sjukskrivning? el bara skita i allt....

varför ska jag orka se ngt jävla positivt i livet. andra gör ju inte det.

o min älskade gosse ringde o då kom tårarna. hade gråtit färdigt idag trodde jag. stackarn fick han höra det. men talade om att jag är arg o ledsen på sonen. o gråter ofta då.fick ja ju smsa mamma oxå. så hon pratar m han villinte han ska oroa sig för mig.jag överlever. kör ett tokbryt o så vändeer det väl i vanlig ordning. m varför ska det behöva bli såna här känslor? det är det jag tar hjälp för vill inte ha dessa djupa dalar!!jag orkar inte!

jag skulle fixa massa idag.städa o skoljobb. ser ut som ett bombnedslag här! 

jag mådde bra nu ju!börja ha energi . men nej klart jag ska behöva bli så här jävla arg o ledesn igen. o nu blir jag förbannad på soc med. de kan väl för i helvete sätta fart. lovar o lovar.m var tog den snabba tiden vägen han skulle få??? får väl fortsätta se ut här om jag inte lyckas vända ilskan i energi...till o städa! 


nu tycker han att mamma ska lugna sig...allt är lugnt ska åka o fiska. m en kompis.han har inte varit elak mot mig! jag hatar att jag ska behöva må så här! varför ska jag sjunka ner.m jag tänker tjuta idag!hela jävla dagen! det är min jävla rättighet som mamma!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards