Alla inlägg den 9 december 2014

Av mamma-tilda - 9 december 2014 18:02

dagarna verkligen rullar. o så vet jag knappt vad d är för dag! trodde förut att d var onsdag o nu ikväll när sonen ringde trodde jag d var måndag! snurrig!!


känns som d är mkt nu.. o ändå har jag försökt o inte boka upp kvällarna. styr inte mitt liv tror jag!

sitta m tävlingsprogram imorgon...lillasyster har ju bestämt att ordna en tävling o av ngn konstig anledning är jag inblandad i resultat o tävlingsprogrammet!! brukar säga till sonen att jag ska emigrera med jämna mellanrum o nu överväger jag det! ska kanske bo ngn stans långt från släkt o vänner!!! el så ska jag ta tag i mitt liv o mina beslut!

dottern påstår att d är bara att säga ifrån ! om både tid o pengar....låter enkelt!! 


tvättar ikväll.fylla på ved i stugan,hästvatten o ta in hästar ikväll.imorgon är det sovmorgon! o torsdagkväll funderar jag på badhuset...bastu! bara varakväll!el ngt..typ! som sagt jag har typ inte ordning på mitt liv!


tog sig i af i kamin o köksspisen ikväll d vägrade det göra igår!!

vattna blommor? vika in tvätt? läsa? 

ska inte deppa el gräva ner mig iaf! 


funderar på livet i lagom dos. jobb.barn pengar.vänner.julgran? ska jag ha el inte?

stanna hos mamma ngn kväll o lämna byxor för lagning, orka köpa nya...ljus på ikea oxå, mkt som snurrar o inget får jag gjort. saknar gossen för d mesta. o samtidigt är d väldigt lugnt själv. m ,tråkigt!! fruktansvärt tomt utan han här. 

jul? vad? julklappar ? vad göra under julen i ensamhet. funderar. splittrad.


hur orkar man ge sig ut o leta nytt förhållande`? vill inte vara ensam för evigt. känna tomheten.

barnen är ju stora o snart gossen. vem har tid för en "gammal" mamma??


kolla nya jobb? tankar finns. vet inte vad jag vill.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards