Alla inlägg den 23 december 2014

Av mamma-tilda - 23 december 2014 23:02

ikväll är det dan före dopparedagen! jobbat o sedan handlat. var trött efter jobbet m lugnt o handla kvällen innan ...minskat med folk i affärerna! däremot blir d alltid dyrare än tänkt! är ju så kul o få köpa o ge presenter. önskade jag vore rik! o pengarna ska räcka i 4-5 veckor....o typ 3 fester... får nog nalla på sparet ..


orkar inte elda ikväll...tänt i köket m inte i rummet! småkallt. m snart sängen;) 


träffat sonen en kort stund o skjutsade han till flickvännen! imorogn ska han fira jul m sin pappa o farmor känns skönt/gott att han får/ kan vara med o fira jul iår. då gör d inget att han inte är hos mig!! nu ber jag till gud att han kommer klara av livet! så tacksam att jag fått igen min son!  


fixa o hjälpa till m hästarna imorgon på fm. sedna ner till mamma o pappa på julmat. får se vad jag gör på kvällen. just nu lutar d år hemmma! bara vara! åker nog till mina gullunga rpå juldagen m klapparna.


fy tusan vad trött jag är...

kastar in handduken! ha en fin jul o må gott ni som råkar läsa mitt svammel!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards