Alla inlägg den 14 december 2014

Av mamma-tilda - 14 december 2014 17:15

nu tar jag kväller! vi har haft hästtävling här idag o varit ute nästan hela dagen! 

njuter av värme o eldar för fullt i stugan! kaffe o bulle o tända ljus:)


kan inte påstå att jag har ngn lust o jobba imorgon....4 skoldagar o sedan jullov o bara fritids! 

imorgon kväll blir vi bjudna på julshow o lite mat!

o S behövde låna bilen vid halv 9..så blir o åka lite tidigare... så ställt fram alarmet!


tomt i kylskåpet. disken fixad. dock inte tvätten...den får väl bli ngn kväll i veckan! 

behöver få laga byxor...köpa nya. 

blir "galen" på sonen..han skickar om grejor han vill ha/ behöver stup i ett!

nu är det rätt skönt o bara vara! ska strax masa mig in i en varm dusch! 


dammsuga struntar jag i denna helg!! 

funderar på om jag ska ...m skiter nog i det ikväll iaf! läser istället....

rätt nöjd att jag klara av tävlingsprogrammet i datorn! både lyckades lägga upp tävlingen o mata in o nu skicka iväg resultaten:) nöjd!!


lyssnar på julsånger!


efter jul ska jag lägga upp budget, planera upp min ekonomi! börjat kika lite o funderat. 

funderar totalt över mitt liv...m som jag skrev för nga dagar sedan .. jag har ett år att göra ngn förändring på.. just nu ser jag lite fram emot 2015! förra året denan tid var livet inte roligt!

nu är det upp till mig att ta tag  i mitt liv. hitta min framtid.. . 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards