Alla inlägg den 17 december 2014

Av mamma-tilda - 17 december 2014 19:58

vaknade imorse o fick stress/ panik känslor direkt! trodde jag satt fel alarm!! att jag skulle börja jobba om 15 min!! o det tar 30 o köra... kom dock på rätt fort att d var onsdag o sovmorgon! puh...rivstart i hjärnan kan jag säga! dagen har rullat på rätt fort o jag har faktiskt fått en del gjort! 


nu skulle jag ut på internetbanken o den vill ha nytt säkerherhetsprogramm....för tusan jag har laddat hem d 2 ggr!! fattar inte vad som händer! o nu funkar d inte...datorn säger bara misslyckas o nätverksfel...m jag är ju ute på nätet!! jag blir galen snart! 


imorgon är skolavslutning! o sedan på kvällen lite personalumgänge. o de tokarna har hittat på att vi ska ha paketbyte...jaja nu har jag köpt ett. för jobbarkompisen hota m o köpa ett från mig...


blir galen på datorn...el mig själv ,jag gör ngt när jag skriver så det hoppar rätt som det är är jag inne i en redan skriven text! d blir huller om buller;) antingen har jag väl virus el så är d ngt förprogrammerat kortkommande! jävligt irriterande!


sista glöggen nu värmd o snart uppdrucken!

o imorgon fyller min stora unge 25år!! herregud! jag älskar dig min son. du har gett mitt liv massor! glädje o upplevelser genom dina år. sorg o elände. en period önskade jag tom din död. låter  hemskt m så var det! jag hoppas innerligt att vi kan få njuta o ha en skön tid framöver! att du har gått igenom eländet o får ett "liv!"

jag finner just nu inte ord för mina tankar o känslor. mycket far runt i skallen.

 imorse hade jag en text klar över hur d är/ varit.


disken klar. funderar vad jag ska ha på mig imorgon... kan jag ha den lila "klänningen" d är skön.. m jag har ju aldrig klänning!! ska jag helchocka min aarbetskamrater..... har ju inga hela byxor jag kommer i... o inte orkat ta d sista 3-4kg som jag skulle till jul...för isåfall hade jag kommiti byxor!!


på återskrift!! el vad man nu skriver...hästar ska in o tvätten hängas el stoppas i tumlaren!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards