Alla inlägg den 11 december 2014

Av mamma-tilda - 11 december 2014 19:02

sitter i vanlig ordning o känner mig splittrad!

tankar far runt i lagom takt...går inte så fort ikväll iaf;) mest tack vare en förkylning o huvudvärk...förmodligen lite feber oxå. m vad är d o ta hänsyn till? hade glömt mobilen m ljudlöst i jackan! så fick lite respit från penga frågor en stund! stängde av alarmet i morse o somnade om!!händer inte så ofta...m idag o kände rätt fort att jag inte är ok... m skyller på axeln som värkt o jag vaknade vid 04.00 m somnade om efter dubbla alvedon! dagen har rullat på i rätt bra fart...så! nu när jag slappnar av känner jag att huvudet värker o lite så där lagom hetta i pannan;) 

tur jag diska o fick fart i kamin först! 


har bet en del åt barnen denna månad så nu är d rätt fattigt... så sagt nej att låna ut pengar till gossen. 12 dagar till lön! o ska ju till sonen innan.... o ngn present o fika måste jag väl fixa! han fyller ju iaf 25 år! julklappar får bli sedan... är väl småbarnen o gossen som är viktigast!dottern firar jag väl m efter jul. o sonen vill ju helst ha hjälp m ny mobil!suck! själv vill jag ju ha sweden rock biljett:)


splittrad när d gäller gossen. 


lucia imorgon på jobbet! tänkte mig till kyrkan på lördag på lucia.


vet inte just nu vad för tankar o känslor som rymms. el vilka jag ska släppa fram.så lätt att börja deppa o tycka synd om sig själv. blir ju inte bättre. 

försöker tänka att jag betyder ngt för en del även om d inte har tid för mig.att vara vänner innebär ju både dåliga o goda tider. m är ledsen när jag ofta känner att jag blir ensam. alltså att om jag inte hör av mig så hör inte andra av sig. el för o få ngt av mig. el jag vet inte hur jag ska utrycka mig.m ibland känns d som jag inte finns. att jag är betydelselös för andra. jobb o d relationerna är en sak, m fritiden..... o samtidigt så är jag väl oxå ibland dålig på att höra av mig. m jag orkar liksom inte att d ska vara jag som bara tar första hela tiden.

har bra vänner som jag kan åka till när som m jag vill ju att d åker hit ibland. ja jag bor på landet ..m att få träffa vänner även hemma betyder ngt. el bara att d iaf tycker så mkt om mig att d faktskt kommer! snurrigt blev det... o sånt här kan jag deppa över. bli ledsen inombords. o samtidigt bjuder jag inte hem...vill ju att d bara kommer;)


o med sånt i huvudet, mkt tunga bitar på jobbet kring barn mm o så inte energi till vikten el tappat farten o d där jäklar anammat, så nu stampar jag o blir trött på mig själv. o samtidigt har jag d bra o vill inte deppa!! splittrad i skallen som sagt! 


o jag hoppas ngn stans inom mig att d jag gjort /gett gossen presic som mina egna barn har betytt / betyder ngt o att han o dem längre fram kan se o hitta styrka i d bitarna. just nu känner jag mig oviktig. betydelselös. m jag hoppas att d betyder ngt d jag gett! 



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards