Alla inlägg den 25 december 2014

Av mamma-tilda - 25 december 2014 12:57

skönt o vara ledig i nästan 1 vecka! känns som jag kommer hinna njuta av o vara ledig! från onsd - mån känns som en lång ledighet!:)

kallt ute idag men skönt! fyllt på ved inne o gått en promenad! har ju usel kondition så tänkte försöka komma igång o gå en runda varje dag när jag är ledig! ätiti godis nu nga dagar ...m köpte inte så mkt då jag är själv hemma... ska hålla vikten under jul;) o gärna komma igång o ta ngt kilo... sedan har jag bestämt mig för omstart direkti jan när de öppnar igen så jag kan köpa soppor!!


ska kolla över pensionssparandet idag! d ska visst bytas nu pga  avdragsändringar fick jag brev från banken. så tänkte orka kolla på d idag.. funderar på om jag orkar byta lakan oxå... vore skönt!


känner mig seeg så får se om jag orkar åka o lämna småbarnens paket.. el tar vi det imorgon. kaffe nu iaf först!

rätt skönt o bara vara! ska läsa ut boken oxå...


skulle vilja gå på gudstjänst. 

nu tog alla tankar nästan slut! så på återseende;) 

ha en fortsatt bra dag! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards