Alla inlägg den 28 december 2014

Av mamma-tilda - 28 december 2014 16:32

varför ska livet vara så jävligt?? 

misstänker att sonen har slut m flickvännnen. får veta ikväll han skulle ringa... får inga svar i chatten! 

hon skulle hämta imorogn...o han skulle bo där i 7 dagar till han fick lägenheten.... ja den bite löser sig väl.

bara så jävla konstigt att inget får vara bra ngt längre... 

trodde jag gråtiit klart. m d kommer tårar direkt!!! min pojk! jag hoppas du har fått inre styrka nu! du kommer fixa detta! klart livet blev lite jävligare o tråkigare om nu min mamma radar stämmer! 


var ute i går kväll m vänner o var lite halv dant o ont  i ryggen så tog en tidig buss hem. varpå ena vännen blev sur! herregud vi lämnade inte bara o du blev inte själv...o vi är vuxna!! får se hur länge du surar... 


just nu skiter jag i det! livet är tillräckligt sårbart. o nu m sonen spelar inget liksom roll ...

torkat mina tårar nu. puh. inte bli med dragen nu, var stark! livet går vidare! o ett förhållande är inte hela världen.

även om d hade varit gott för han o ha ngn första tiden! 


mata o ta in hästar ikväll, hämta systersonen. vardag! hitta frid o balans.

bytt lakan i min säng o tvättat 2 maskiner. disken klar! 

hämtat hem min bil. livet rullar. 

var hos en vän - drack kaffe o prata.mår gott! fortsätt med det! låt inte soonens liv dra ner mitt! mitt hjärta värker för dig mitt barn! m jag har överlevt o d kommer du oxå göra! 


fy fan. just nu. 

vi är inte mer än männsikor.o vad har du för plan för oss Gud?? du gör det jäkligt svårt mellan varven!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards