Alla inlägg den 22 december 2014

Av mamma-tilda - 22 december 2014 21:12

idag har d varit en bra dag! fått en del uträttat efter jobbet. 


o hjälpte lillebror komma igång med sin städning! o diskade lite o röjde upp i hans kök! 

dagens goda gärning o lite betalning tillbaka! han ställer alltid upp!! 

lovat o släppa ut hästarna imorgonbitti oxå! här plockas snällhetspoäng;) snäll dag idag!


var förbi en arb.kamrat m henens julklapp o hämtade ägg;) o fick med en kött bit hem oxå! nystyckad! lyx!

o manliga arbetskamraterna hade fixat julklappar! gulligt!

känns som en bra dag! imorgon kommer lönen! alla räkningar inmatade! o efter jobbet blir d o inhandla julklappar!

o fylla upp alla skåp...ekar lite !hm kanske skulle skriva lista....


rätt nöjd m min gran! lite lite klädd... m det ska ju ner oxå! skämt åsido vill inte ha för mkt!

på tal om mkt...har en kompis som sökt nytt jobb o begär nu 44.000 i lön... herregud! såna pengar lär väl en annan aldrig få..då lär jag satsa på politiken...o d har jag inte kraft till just nu! som fritidsped. lär jag aldrig få den lönen!! el omskola mig...till ngt helt annat!

m bara o gratulera! 



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards