Alla inlägg den 24 december 2014

Av mamma-tilda - 24 december 2014 18:17

minns förra året o tårarna rinner! 

livet går vidare o det händer bra o dåliga saker! Nu har jag iaf fått igen mitt barn o är tacksam!


Njut av det du har! man vet aldrig vad livet kommer innebära el visa sig innehålla! 

Som julen var för 1 år sedan vill jag aldrig mer behöva uppleva! Nu ser jag framåt men har minnet kvar! livet är definitivt ingen dans på rosor!. det gäller att glädjas o hitta frid ,se nuet! 

kan vara svårt i tunga stunder m livet går vidare  o tillsslut har man bara ett val! ta ansvar för sitt egna liv,sin egna framtid!  Tack Sunilla för allt du gett mig under året! Utan dig vet jag inte var jag varit idag! 


Landat i soffan efter en fin em hos mamma o pappa. Med en del av syskonen o deras barn! saknar så klart mina en sån här dag m de har det bra idag! det är det viktigaste!! båda har nära o kära runt sig o mår gott!! jag vet var de finns o känner ingen oro! de älskar mig o vi har varandra även om vi inte ses idag! 


hade lämnat tele i fickan på jackan när jag var hos mamma. missat samtal från gossen! han var nu på väg till sin pappa o önskade god jul! d värmer en "tants " hjärta. o orden jag älskar dig som inte kommer så ofta;) de bär jag med mig!! han hade ringt för o fråga om skjuts ....m nu var d löst! skönt o slippa köra den vändan ( massa mil) idag!

hoppas han får en fin kväll där. mitt <3! saknar han enormt! 


satt på tvättmaskin...

smaskat godis så nu behöver jag inget mer idag!! däremot gå en låååång runda imorgon!! 

håller på o bli kallare oxå så framam overallen kankse;)


nu ska jag bara vara en stund o njuta av brasans ljud o slöa!

hitta den inre friden! njuta av det jag faktiskt har! 



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards