Direktlänk till inlägg 25 november 2012

skulle behöva vinna

Av mamma-tilda - 25 november 2012 21:04

sonen har inga pengar.gossen vill ha massa...dottern ska flytta o skulle vilja ha lite ...

jag skulle snart behöva byta hjullager tror jag.o så bet skulder o ta en månads ledigt från jobbet!

julen är på ingång.o sonens födelsedag. o så hör gossens morbror av sig o vill ha jobb o lite lön...

ja pengarna verkar kunna behövas just nu.måste kanske köpa en lott så vinstchansen ökar;)

har ju 2 vänner jag mer än gärna skulle ge till oxå om jag vann!o dotterns svärmor oxå!känns så bra o veta att dottern har henne nära om d blir ngt nu när hon är så långt från mamma!


blev irriterad på både gossen o sonen då det tror att jag bara ska ge...jag har väl förmodligen satt mig i den sistsen;)

men nu är det faktiskt så tomt på kontona som det bara kan bli! minus tom så d ekar inte ens...lön snart så jag ska snart sluta gnälla o tänka på detta jäkla minus! börjar bli trött på mig själv nu.


jag ger gärna när jag kan men inte bara pengar rakt upp o ner! ger hellre kärlek....

men tror det fattade...känns som jag har varit tydligare mot dem. slutat sagt "vi får se" el "kanske" för de tror att det är samma sak som ja. man lär så länge man lever...sägs det ju! fast jag vill ju ge...men båda har hört av sig om ursäkt för sina tråkiga attityder. så ngt rätt har jag väl gjort....el för gossens del är det väl hans mamma som lyckats! men han ville nog be om ursäkt annars hade han nog aldrig ringt!så det känns bra.


fick ju ha min älskade gosse här ett xa dygn.o fick mysa igår o ha en bra dag idag m lite surt emellan. men han fixade till allt jag sa till om...nästan!men rom byggdes inte på en dag:)o han har nu lärt sig att jag menar d jag säger känns det som..o jag har lärt mig nästan helt hur jag ska säga:)min älskade unge!o vi  prata igår o nu kom det lite igen hur jobbigt det är att syrran fått vara här. men jag intygade igen att ingen kan ta hans plats! varken här el i mitt <3 hur många ggr de än hälsar på mig!jag får plats med fler utan att de kan ta hans plats!


tur att det inte är krav på rättstavning här...upptäcker ofta att jag skriver så fort så det hoppar bokstäver.nu börjar irritationen som uppstog lägga sig så ska väl koppla ner så ingen kan reta upp mig igen;)

försent!!! sonen skickar nu med...börjar få ångest tjejn fyller snart o han måste köpa present...o laga moppen o sälja..mamma mamma mamma hon kan tydligen fixa allt! jag gräver ner mig snart känns det som ikväll!men mamma kan inte o vill inte fixa allt! mamma orkar inte allt! o mamma vill leva lite eget vuxenliv oxå o inte bara behöva tänka på er barn!mamma vill ha lite av sina pengar o sin tid själv. jag vill vara lite ego ibland!!!iaf just nu i 10 min:) jag älskar mina alla barn o kunde jag skulle jag nog ta ner månen åt dem el skicka dem till en planet med fred o bara kärlek o fri mat:)o inga bekymmer!sov gott nu ungskruttar!

 
 
Ingen bild

S

26 november 2012 00:12

Han hade inte ring om han inte tyckte det behövdes men visst fick han en spark i häcken ;) älskar dig <3

mamma-tilda

26 november 2012 22:00

mm vad det jag tänkte gumman:) nej de gör ju inte mkt mot sin vilja.kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mamma-tilda - Lördag 11 maj 19:25

när en barn mår så dåligt att de inte vill leva el bara vill fly. då går jag sönder som mamma.  att ha ett xa barn hemma som får uppleva dt känns oxå tungt. sedan vet jag att han klarar det. men vill inte utsätta någon för detta.   att få a...

Av mamma-tilda - Fredag 19 april 14:48

just nu känner jag mig som ett barn som väntar på bekräftelse.   sjukskrev mig några dagar nu då all energi tog slut. migrän o feber o sen helt matt. sov hela onsd. sen iaf piggare.  orkat lång promenad med hunden igår o nu cyklade vi långt. ...

Av mamma-tilda - Onsdag 17 april 17:07

efter nga dagars huvudvärk o på väg att bryta ihop igår så beslöt jag mig för att  lönen inte var värd det. så idag o imorgon är jag sjukskriven. o hoppas de räcker med 2 dagar!   vill inte rasa igen. orkar inte må dåligt.  har ingen energi i...

Av mamma-tilda - Tisdag 16 april 19:19

huvudvärk hela dagen. höll på börja gråta redan i morse men beslöt mig för att jag behövd ta mig till jobbet. pengarna kommer inte räcka denna månad så bet ihop kostar för mkt med sjukavdrag. Men har inte tagit beslutet om imorgon än. är slit...

Av mamma-tilda - Måndag 15 april 20:44

jag verkar aldrig lära mig. ger o ger. blir besviken , förväntar mig för mkt. vet att "ungen" är tonåring. men ber jag att han ska ringa så förväntar jag mig det , spec efter de hänt grejor o jag skrivit under dagen. o bett 4 ggr att han ska ri...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards