Alla inlägg den 5 december 2013

Av mamma-tilda - 5 december 2013 20:14

jobbet kräver tålamod! vuxna som inte fixar bitar o så mycket o göra.

vi har ju varit utan matsal nu ett tag o så ska vi försöka lösa de o äta på fritids...d påverkar ju oss alla!

att då som vuxen "grina" hjälpeer inte... det krävs tålamod! ibland vill man bara säga men sjukskriv dig då!

alla har vi våra sidor!


o idag fick jag reda ut o be om ursäkt för en av mina...råkade slänga käft el kasta ur mig häromdagen o det var en person som blev sårad...ibland tål vi ju inte så mkt beroende på vad vi har för tillfället i våra liv. m d är utrett! lite mkt annat på jobbet..som sagt!


o så sonen o hans liv. kan stänga av ibland. m vet ju fortfarande inte hur d kommer bli med något.

o jag tycker allt är jobbigt!funkar o stänga av m sen blir det prat tex om jul..o då grinar jag nästan.

o där kom tårarna. jag vill inte ha jul iår!försöker o inte tänka på den. flera veckor kvar.jag vet inte om jag ska gräva ner mig här el vad jag ska göra. fortfarande inte fått fram adventstaken. just nu tror jag att jag skiter i allt!julklappar o hela alltet,julskinkan oxå....


o lånat ut datorn.. o när jag hämtar den räcker d lilla att jag får säga till ordetligt att gossen ska packa ihop när han fått låna...o när det "suras" o så jag får det istället för tacket då blir jag tvär! känner hur jag blir som ett trotsigt barn ...tänker inte göra ngt kul för han.. barnsligt av mig. m jag blir ledsen!.o m allt anant som varit idag så räckte d för tårar på vägen hem!fåningt jag vet. han plockade ihop o fixade det även om d tog lite tid. m det sura o att jag får säga till gör mig faktiskt ledsen...o jag känner mig som jag inte är värd ngt o allt jag ger är bara skräp.o den känslan är inte kul idag.sen är han tonåring o jag vuxen. m lite tacksamhet vill jag faktiskt ha! sen vet jag att han är tacksam o älskar mig för den jag är o det jag ger.o vi har haft flera fina dagar nu på raken! älskar han ! m just nu känns det skit.


det var väl min droppe idag ,typ för inget o grina över;) m summan av dagen,julprat o sonen är tårar.

imorogn ska jag åka till min älskade dotter!hoppas bara snöovädret håller sig borta!

o nu har jag anmält gossen o S till handledarkurs för körkortet. hade ju lovat det o nu har jag gjort det.fast jag är sårad;)


är trött.ingen lust nu med ngt! o nästa vecka ska skoljobbet göras klart på ngt konstigt vis....

ska packa o bära in lite ved då kanske .snart. sitta o låta tårararna torka.o förtränga julen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards