Alla inlägg den 19 december 2013

Av mamma-tilda - 19 december 2013 17:55

kväll! så jäkla skönt! gick en kort sväng i regnet när jag kom hem!tänt brasa o ljus!

nu tänker jag inte röra mig mer...möjligen värma lite rester till mat.

krypit upp i soffan med varm glögg,lagt fram boken jag fick idag av en arbetskamrat i present. lite julgodis som jag fått i julgåva av en förälder:) 


trött! både av att jag började tidigt men mest tror jag av den känslomässiga urladdningen inför o under sonens födelsedag. höll på att börja gråta på hemvägen...gillar inte läget just nu. o vet inte om d känns rätt när d är födelsedag o jul,vet inte hur, vad jag ska göra??hur firar man födelsedagar o jul? med ett barn man precis försökt markera mot o "slängt ut"??jag tror jag håller på att gå sönder.att bara stänga av allt är jävligt svårt! o inte tusan vill jag fira jul, granen kommer nog inte in iår. får vara som det är just nu... ska städa lite o lägga nya mattan under köksbordet...har ju lite julgardiner o dukar på .

skulle kunna tänka mig ngn o gosa med ikväll!!! bara få bli kramad.är så trött.ngn som håller om mig o säger att det löser sig.gråt du..en stund.

gåter.orkar inte . ser ingen utväg. jag orkar inte mer!!!jag vill att allt blir bra! 


jag vet snart varken ut el in! o så har ett nr ringt mig idag 2 ggr från karlstad...jag har missade samtal. ringer inte upp! m funderar vad det handlar om....jag hoppas det inte är sonen,.. så fort det blir ett nytt nr får jag nästan lite panik!dottern säger att jag ska inte bara tro otur o det värsta jämnt...sist d var ett nr var det tjen som är med till dubais mamma som hade ringt;) spelar ingen roll... jag får ont i magen ,blir rädd..just nu kolalr jag tidningen flera ggr om dagen om d hänt saker o ålder på de inblandade. jag håller på o bli uppäten!!kunde inte låta han stanna här när det drabbade syrrans familj. ibland tänker jag mig ett hus så han iaf kan bo hos mig...jag vet att d är dumt. m jag vet inte om jag fixar detta! kan han få åka in snart????


jag är glad o tacksam för min dotter o min gosse. o allt de ger mig. både i tid o "jobb" så jaghar ngt o hänga upp mig på. m jag vet faktiskt inte snart om d är bra...om gossen ska vara här .jag kanks eförstör han oxå?jag har ju redan misslyckats med mitt egna barn? men utan han vet jag inte om jag hade överlevt så här länge!jag älskar han som han vore min!

fryser . mår illa.känner mig värdelös. misslyckad .utan ngn väg fram på snart? vad är rätt? fel?hur ?varför?

snälla hjälp!

Av mamma-tilda - 19 december 2013 12:24

Funderar på hur ofta jag skriver att jag är trött. Jobbar o började 6.15 idag. ...full snurr på ungarna första jullovsdagen.


Igår var en känslo mässigt jobbig dag. Min stora son fyllde 24 år! Kunde ju inte fira han som vanligt när inte livet funkar.har ju markerat. Mår skit av allt.


Dottern skickade fin bild på sig lär hon rider i dubai!  Så glad för hennes skull! 


På bio imorgon....med gossen o syster sonen. 



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards