Alla inlägg den 25 december 2013

Av mamma-tilda - 25 december 2013 18:33

dax för kväll igen.jobbar på min ångest o skuld.ska iaf ut o roa mig på fre. ska bli kul!!en helkväll m käk först.. oj oj hur ska d gå?skämt o sido känner bara en o träffat 2 som ska med!m jag behöver verkligen ut! hade jag fixat el vetat ikväll om spelning på plektrum så hade jag åkt...m fick vara .ser fram mot fredag!jag behöver verkligen göra ngt kul. o släppa lite på mina alla tankar.går ut m öppna sinnen. var ett tag sen. one night ? nja d visar sig....spelar ingen roll det är inte det viktigaste! det är att komma ut! att roa mig o släppa lite.ska vara barnvakt imorgon tänkte jag. till mina små gullungar.saknar gossen.fixat min inlogg till chattsida igen! lite kul o snacka m folk i ensamheten.sen visar sig om d dyker upp ngn trevlig! o det slog m var gossen fått sina frågor om kk från...han hade nog sett att jag kollat in sidan ;)han har ju datorn ibland. m är oskyldigt o har som sagt inte fixat inloggen förens ikväll!m hade kollat lite efter tips från en vän!får se hur nätet funkar ikväll!jag har överlevt julen iaf så här långt!!!

Av mamma-tilda - 25 december 2013 07:53

Jag vaknar upp och känner mig tom.

Sovit dåligt i natt.tankar har farit i skallen.


Hade en rätt ok julafton. Jobbigt egter denna natt. 

Fick le iaf nu.tokiga tonåringar som ditter uppe hela nätterna.


Saknar mina barn.minns åren som gått.känner att det varit lättare att släppa dem när jag följt hela livet.sedan sonen var ju o inte så kul.m där är dom det är.försöker släppa skulden. Jag vet i teorin att jag gjorde det jag trodde var rätt o att jag skulle rädda allt från början. barn o förhållande.jag jobbar på det.hsr skuld att jag "offrade"mitt barn.allt hade kanske hänt ändå...men .det finns alltid ett men som gnager. Nu äe vi där vi är.

Nu jobbar hjärnan på att jag ska snart släppa gossen. Har bara haft han 2 år...för lite!! Han är min....jag vet till låns.;) o jag kommer ha han ändå även om det inte är på samma sätt sen.men inte  nu gubben.vet inte om jag klarar av det! Halva natten har ägnats åt sonen o den andra åt att släppa gossen.....


Vad skaffa jag barn för?? Hur ska jag klara mig utan ??

En gubbe kan jag vara utan.men barn? 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards