Alla inlägg den 14 december 2013

Av mamma-tilda - 14 december 2013 07:42

Ska käka frukosten o så klä på mig! Sen bär det äntligen av mot småland! O min älskade dotter. 

Inte pratat med sonen el messat sen han blev ful i mun.på onsdag fyller han år.usch vill bara allt ska  bli bra. Han väntar på placering o inställelse datum nu.hoppas d blir bra o att han klarar det när han kommer ut!


! Fick iväg skoljobbet igår! Har ingen aning om d duger men jag har fått med alla delar tror jag......


Gossen varit här hela veckan. Mitt hjärta. Igår var han bara med pga syster kompisar. ..jag erkände att jag hade sett fram m en ensam kväll.fast ensamma kvällar får jag ....för han sitter ju bara hos grannen!m nätterna sover jag ju lite halvdåligt. Men men jag kommer aldrig säga nej...om jag är hemma.o då ville han ha löfte på det...till 99.9 sa ja det.får njuta så länge han vill vara hos mig!!! Fattar inte hur hans pappa överlever!

Jag saknar mina barn enormt tom sonen o hsns jävla problem!!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards