Alla inlägg den 26 december 2013

Av mamma-tilda - 26 december 2013 18:27

har haft lite upp o ner dagar i mående. mycket tankar livet.på barnen.var allt ska sluta.

att orka.att hitta egen balans ,inre frid.


många tankar har kommit o gått.på livet o döden.

att orka se de positiva bitar som finns.att släppa taget. 

värdera sig själv...vad är jag värd? att inte gräva djupare neråt.

jobba med misslyckandet, 


nu ska jag fortsätta njuta av att jag fått låna mina små godingar i kväll! livet har sina ljusa stunder!

m måste erkänna att jag är inte van längre med små...mjölk utspillt,dricka utspillt.. leksaker fram.ritpapper vindruvor, chips.. ridit,bad. mycket ska hinnas med!! puh! nu landar vi i soffan frmaför barnkanalen tur jag haft igång tv så d funka!den har ju perioder utan att vara igång...så då kan antennen vara urkopplad!:)


lite oro för sonen..m förträngerden ikväll

imorgon jobb o party för första gången på evigheter!ska bli såskoj!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards